Foto bij H8: het paleis.

"De familie is terug naar hun paleis. Ze krijgen hulp" vertelt mvr. Faragonda.
"Oké dat is toch mooi, maar dan hoeven wij toch niks meer te doen" "Nee Stella, Jullie gaan naar de familie toe en zoek aanwijzing om Julia dat is de dochter te vinden" vertelt Faragonda. "Yes eindelijk zijn ze weer thuis. We kunnen hun weer zien." roepen Sky & Brandon. "Kom meiden we gaan naar het paleis toe" roept Bloom.
Als ze daar voor de deur zijn herinnert Layla haar beste vriendin Julia weer, en ze moet aan haar denken.
"Uwe hoogheden wij zijn de winx en we komen om meer te weten over uw dochter prinses Julia" begint Bloom.
"Niet waar Sky... Brandon.... en... Layla zijn jullie het echt..." roept prins Casper. "Ja ouwe vriend wij zijn het echt"
"Wow dat had ik echt niet verwacht" zegt prins Casper. "Uwe hoogheid heeft u iets over Julia nog nieuws of nog gezien" vraagt Layla.
"Nee jammer genoeg niet lieve Layla "O dat vind ik heel erg jammer maar ik ga met mij vrienden haar echt vinden en dat beloof ik echt zegt Layla.
"Uwe hoogheid...hmm.. wie was de heks eigenlijk" vraagt Bloom aan de koningin. De koningin dacht goed na maar ze zei de heks ze naam en zei.
"Ik weet de naam wel maar ik weet niet meer hoe ze eruit zag" vertelt de koningin. "De naam is al prima" zegt Bloom...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen