Bij het idee dat het fout kon gaan moest ik huilen. Een leven zonder Tokio hotel kan ik me helemaal niet voor stellen. Er gingen allemaal dingen door me heen. Als laatste herinnerde ik me dat ik nog ruzie heb met maya 1 van mijn beste vriendinnen.

hallo wie wil de volgendo

ja Xd
nein natürlich nicht

ftg

deze
deze niet

Maya pov
Pov Maya
Ik werd wakker. Ik voelde me egt super kut. Ruzie met iedereen. Met men ouders, Inni G en ben geschorst van school omdat ik een docent heb geslagen. Ik kleedde mezelf aan. Ik keek in de spiegel. Ik haatte dat meisje die ik elke keer zag. Ik spuugde op haar. Ze spuugde terug. Ik werd boos wat denkt dat meisje wel niet. Ik pakte men hairspray en spoot heel de spiegel onder net zo lang tot ik dat meisje niet meer zag. Ik pakte men dagboek en schreef alles wat in me opkwam op. Inclusief dat ik het liefst dood zou willen. Ik wou dat ik eens normaal kon doen zonder woedeaanvallen te krijgen. Ik bladerde wat in men dagboek. Ik zag dat er een oude bloedvlek in zat. In de bloedvlek schreef ik: Bill Kaulitz je ben mijn leven. Ich liebe dich(L). In de kaft schreef ik: voor Inni G als ik er niet meer ben. Ik barst in huilen uit. Het voel goed. Ergens voel ik dat Inni G ook huilt. Het deed alleen maar meer pijn. Ik pak 2 blaadjes en schreef op de 1 iets voor men moeder en de ander schreef ik aan Inni G. Ik schreef op allebei de blaadjes wat ik voelde. Het gaat gewoon vandaag gebeuren. Ik kan gewoon niet meer leven zonder Bill kaulitz, zonder vrienden. Toen ik Spring Nicht langs kwam wist ik het zeker. Dit is het einde. Ik liep het huis uit. Liep door Oslo(Noorwegen). Ik keek naar het gebouw waar Tokio Hotel zou spelen. Ik zakte door men knieën. En schreeuwde van alles en ik huilde af men leven er vanaf hing.
Na 5 minuten kwam er een man naar me toe. Hij zei dat gekken hier niet thuis horen dus dat ik ma weg moest. Ik rende weg.-klote vent ik mag ook helemaal niks in dit kut land iedereen haat me- Ik rende naar een plek waar niemand last van me had. Ik ging bij een flatgebouw naar het dak. Toen ik boven was liep ik richting de rand. Ik voelde opeens in men broek me mobiel afgaan. Ik nam op. Ik hoorde men moeder huilen en schreeuwen dat ik terug moest komen. Ze had blijkbaar mijn afscheidsbrief gelezen. Ik zie dat ze die andere brief aan Inni G moest geven. Ik hing op. Allemaal boze gedachten gingen door me hoofd. Het is haar eigen schuld dat ik me zo kut voel. Niemand kan me nu nog redden. Ik ging op de rand staan. En schreeuwde heel hard: Bill, ik doe dit voor jou. Jij krijgt mijn leven.
Ik zette af van de rand. Het laatste wat ik dacht was: Ik hou van Jullie!!!

:P zeiiew
vferf

Reageer (4)

  • fashionroad

    wow, zo mooi!
    ik ga snel de volgende lezen

    1 decennium geleden
  • Astrale

    :( Arme mensen.
    Als je zoiets meemaakt, is écht een hel!
    Maar naar welke hel ga je dan? Er zijn er 9!
    :O

    xXx

    1 decennium geleden
  • rockinrobin

    .
    het enige wat ik denk: wauw

    1 decennium geleden
  • NeedingYou

    spr erg!

    U verhaal is egt spr mooi geschreve!!!

    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen