Foto bij What were you two doing?? uh, dance ...

Lang geleden, sorry, maar kheb een goeie verklaring ;)
onze oude pc was gechrasht , nieuwe gekocht, en daarop macheert geen internet ><, dus op pa zijn laptop moeten wachten >< xx

Heel de tijd stonden we te dansen, toen begon het te regenen. Precies of we ons daar iets van aan trokken. Nick hield me stevig vast terwijl we ronddraaiden. Ik keek diep in zijn mooie, bruine ogen, ze straalden rust uit.. en zekerheid en nog iets waar ik niet het juiste woord voor kon geven, nog niet. We waren zo van de wereld dat we ons rot schrokken toen er ineens een auto voor ons stond en luid begon te toeteren. Ik barstte in lachen uit en niet veel later volgde Nick. "Hee, je bent kloddernat" zei ik toen ik gewaar werd, dat we echt klodder waren, ik veegde wat haar uit zijn ogen... "Moet jij juist zeggen". Grinnikend liepen we naar binnen. ik begon te bibberen. "Wie vond het alweer een goed idee om buiten te gaan dansen?" zei Nick, "Niemand zei dat je mee moest hoor..." ik keek hem lachend aan. "Nou, weet je , het was eerder van moeten dan van willen". Ik trok m'n mond open om er iets op terug te zeggen, maar juist op dat moment kwam Kevin (in zijn berenpyjama xD) in de gang en zag ons daar zeiknat op de mat staan. "Wat in de naam van alles wat heilig is, hebben jullie in godsnaam gedaan?" ik keek even naar Nick "ehw, gedanst weet je" Kevin keek met ongelovige ogen naar ons. "Gedanst.. Wie gaat er nu dansen terwijl het stortregent, nja.. eigenlijk had ik niets anders verwacht van u, Kiwi. Maar ziet jullie hier is staan, morgen zijn jullie vast ziek. En wie kan het dan gaan uitleggen, ma en pa zijn weg en ik ben de oudste dus ik moet verantwoordelijk zijn." Terwijl hij zijn preek aant geven was duwde hij mij en Nick naar boven. Eerst duwde hij Nick met kleren en al onder een hete douche, toen duwde Kevin mij naar de andere badkamer, ook onder de douche, inclusief mijn kleren. "Wat..?" wou ik zeggen maar Kevin was mij voor "hup onder de douche, ik gooi u pyjama wel binnen en dan naar beneden komen" Ik besloot dat het maar best was om zijn orders te volgen. 5 minuten later gooide hij mijn pyjama binnen. Ik kwam vanonder de douche, deed de pyjama aan en ging naar beneden. Daar zat Nick al in de zetel, nuja, ik kon zien dat hij onder een hele hoop dekens en kussens zat die Kevin waarschijnlijk op hem had gegooid. Over die laatste gesproken, die kwam juist binnen "Komaan Kiwi, mee op de zetel onder de dekens" , Helluup, gestoorde in huis. Ik volgde de regels van de chef. Toen we allebei verborgen zaten onder de dekens, bracht hij 2 dampende mokken chocomelk. "hier, opdrinken, en als dat gebeurd is, hup allebei naar bed" Ik keek lachend naar Nick en fluisterde "Help, hij's gek geworde". Nick lachte stil. De chocomelk was op en toen werden we naar bed gestuurd.

Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om met nick te dansen (of gewoon heel dicht bij hem te staan) ergens diep, heel diep vanbinnen werd er een heel klein vlindertje geboren

Ciao (doeg)

Reageer (4)

  • Frederique95

    snel verder

    1 decennium geleden
  • IceWatch

    kei goe verhaal!
    snel verderr:D

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    verder verder !!!! :Y)

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    Eindeeeeeeeeeelijk -doet dramatisch-
    Snéél verder hé! :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen