deel 7 =D alweer en ik moet hier 20 karakters type x3

de volgende dag word je wakker en stao je uit bed. je loopt naar de badkamer maar die zit op slot. je besluit om naar de woonkamer te gqaan waar je moeder al zat.

Maisa: Waarom is de badkamer deur op slot
Ma: Mijn vriend staat in de douche.
Maisa: Vriend als in vriendje of gewoon vrienden?
Ma: De buurman staat in de douche
maisa: IEUW mam u en de buurman gatver....
Ma: neen dat niet zeg zijn water is afgenogwattis
Maisa: Fijn voor hem waarom moet ik hier onder lijden kan hij niet naar de andere bure gaan ofzo?
Ma: Kom op hij is aardig en hij zou ook zoites voor ons doen.
Maisa: Ja die gast doet alles om u naakt te zien.
Ma: Niet zo gemeen eh,.
Maisa: Nou ik hoor de deur open gaan dus ik ga douchen en naar school dag.

[tijdsprong]
Je loopt naar je fiets en springt erop en gaat fietsent en fluitent naar school. Onderweg rijd er ineens een zwarte auto voor je met een Duits kenteken. Je fiets en ziet dat de auto dezelfde weg als jij op gaat. De auto stopt ineens en je ziet dat de deur open gaat en je ziet dat er iemand uitstapt. Je kijkt omhoog en ziet dat het Bill is. Je blijft kijken en je ziet dat hij op je af komt lopen. Na twee minuten blijft hij voor je staan.


B: Hoi, ken je me nog?
M: Ja natuurlijk ken ik je nog.
B: Ik zag je achter me fietsen, moet jij niet naar school?
M: Ja waar denk je dat ik naar toe fiets?
B: Ehm...school x3
M: Ja dat doe ik inderdaad wel ja.
B: Stap ik in rij je wel naar school.
M: Ehm oke is goed.

en je stapt bij de auto in. en gaat naast Bill zitten. Na een tijdje rijdt de auto dicht bij je school en zeg je dat je er bent maar de auto stopt niet. je kijkt Bill aan en zegt dat als hij niet uit de auto laat gaan je hem nooit meer wilt niet zien. Bill zegt in het Duits dat de auto moet stoppen en je stapt uit en zwaat de auto na en onthoud het kenteken. Je loopt de school binnen en denkt na over wat er net is gebeurd. je keek uit het raam en dacht na. Na school liep je naar de fietsen stalling en kwam tot de briljante conclussie Shit die ligt in Bills auto. Je loopt naar de bushalt en kijkt in je portomonee en ziet dat je geen geld hebt. En je besluit naar huis te lopen.

Thuis gekomen ga je op de pc en ga je vloggen (video bloggen).
Om 12 uur ga je naar bed (het is vrijdag) alleen je kan niet slapen je moest denken aan bill en aan je kamer die nog steeds niet af is en de jongen die de ganze tijd in je kamer is die dus ook Bill heet. na tien minuten nadenken word je rust gestoord door Bill.

Maisa: Heey Bill wat was dat nu gisteravond je kuste me ik schrok.
Bill: Maak je geen zorgen
Maisa: Doe ik niet schat.
Bill: Ik mag je wel.
Maisa; Alleen mogen?
Bill: Ik vind je leuk..
Maisa: Ik wil je zien in het echt.
Bill: Dit is vrij echt.
Maisa: Neen ik wil op date met je gaan.
Bill: Zo snel al.
Maisa: Ik moet volgende week examen doen voor Duits ik mag eerder examen doen.
Bill: hoe dat zo.
Maisa: Omdat ik , ik ben *legt vingen op zijn lippen*, hey ik voel u.
Bill: Ja tuurlijk ik ben er ook echt, ik ben niet dood.
Maisa: maar hoe kom je dan hier in mijn kamer.
Bill: Nou ik kan in mensen hun dromen komen.
Maisa: Dus dit is een droom.
Bill: Iegenlijk wel.
Maisa: Slaap ik nu dan, hoe zie ik er uit als ik slaap.
Bill: Ik weet het niet ik kom alleen in je slaap.
Maisa: maar als jij weg bent dan ga ik slapen.
Bill: Dat droom je.
Maisa: Oke dat ik niet slim ben ok maar hier is geen touw aan vast te knopen.
Bill: Ik kan het je niet uitleggen ik zeg alleen lees het boek 'Tussen Hemel en Aarde
(ik weet niet of het boek bestaat en ik maak hiervoor dus ook geen reclame!!!!)
Maisa: Zal ik doen*knuf*
Bill:*doet mee*
Maisa: Ik mag je wel Bill.
Bill: Ga maar lekker slapen het is al 2 uur *geeft een kus op voorhoofd*

en je valt in slaap. de volgende ochtend loop je naar je moeders kamer en wilt haar wakker maken maar op het moment dat je de deur open doet zie je iemand naast je moeder ligt.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen