meisje pov: Ik schrik wakker...Een vaag gezicht wordt steeds duidelijker...BILL!...'Wat was dat!' vraag ik. Hij kijkt me aan..'Euhm..niets..slaap maar door..'
Bill loopt terug naar boven. Bill pov: Sh** joh! Nu weet ze dat ik onder was. Hoelang moet ik haar nog gaan negeren? Ik hou dat niet langer meer vol.

De volgende ochtend: Tom pov: *geeuw* heb ik slecht geslape. De hele nacht heb ik aan haar gedacht. Toch maar proberen op te staan. Ik rek me uit!!! Ik loop de trappen af richting living en aai Scotty (de hond dus) over zijn kop en val bijna over Kasimir...'Holy Crap Kasimir kijk uit waar je je neerlegt!!' Doordat ik te hard sprak en bijna viel hoorde ik het meisje wakker worden....
Het meisje wordt wakker en zoekt met haar ogen waar het geluid vandaan komt. Wanneer Tom doorheeft dat het meisje hem in de gaten heeft zegt hij snel: 'Wat?! heb ik soms iets aan van jou?!' Hij draait zich om en loopt naar de keuken. Op dat moment komt Bill naar ondergelopen. 'Kom je eten?' zegt hij met zijn slecht ochtendhumeur tegen het meisje. Ze schudt haar hoofd. 'Moet jij weten.'
Tijdsprong: Tijdens het avondeten heeft het meisje de moed gehad om toch aan tafel te komen. Wanneer ze aan Tom vraagt Het water door te geven reageert hij niet. Dus vraagt ze het nog eens maar veel luider en geïriteert van de voorbije dag: 'GEEF DA WATER NU EENS DOOR GVD!!!' Dit kan Tom totaal niet verdragen en roept trug: 'Seg B**ch vraag dat eens wat vriendelijker!!! Hier heb je je water!!' Hij neemt de kan en gooit het leeg over het meisje.Verbaast , verdrietig en boos tegelijk bekijkt ze Tom. Dan loopt ze naar buiten.
'Ach die komt wel terug, laten we tv gaan kijken' zegt Tom tegen Bill. Ze zetten de Tv goed hard en denken aan niets anders meer. Het is ondertussen al 10uur 's avonds, het meisje is nog steeds buiten, het is beginnen regenen en het is ijskoud. Na een tijdje verstijft Bill en vraagt vol paniek: 'Tom, is dat meisje nu al binnen??' Nu begint Tom ook angstig te kijken. Zo snel ze kunnen lopen ze naar de voordeur...

Ze openen snel de deur...Ervoor zit het meisje, verkleumd van de koude. De jongens willen haar recht helpen maar ondanks dat ze bijna bevroren is loopt ze toch zelf naar binnen, ze wilt hn hulp zelfs al niet meer...Wanneer ze naar boven wil lopen houdt Tom haar tegen door haar arm vast te nemen. Nu kan ze haar niet meer inhouden: 'LAAT ME TOCH! JULLIE HEBBEN ME AL MEER DAN GENOEG GEKWETST! EN JULLIE BLIJVEN ME MAAR NEGEREN -ze krijgt tranen in haar ogen, Tom draait met zijn ogen alsof het hem niet intereseerd wat ze allemaal te vertelle heeft...Wat hij beter niet had gedaan..Ze slaat met alle kracht in Toms gezicht.........Hij grijpt naar zijn wang waarop de afdruk van het meisje haar hand brandt....Bill kan er niet tegen dat ze Tom zoiets aandoen. Hij trekt het meisje naar zicht toe door haar bovenarm haard vast te nemen: 'Blijf van m'n broertje af!' Ze wil zicht lostrekken en begint te slaan. Bill duwt haar van zich af, ze zet enkele passen naar achter, kan haar evenwicht niet meer bewaren, ze valt af de trapjes die leiden naar de salon die lager gelegen is en valt tenslotte met haar rug tegen een bank met scherpe randen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen