Foto bij 57

kijk nou hoe schattig!!!!!
en AHW YIZZ! Ik heb er een abo bij!!!! Daar ben ik natuurlijk extreem blij en dankbaar voor :3
En weer super leuke reactie's, dus gewoon nog een stukje xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Nikki4ever

    Als een artiest een relatie heeft, kan dit zorgen dat voor geweldige kunst. En als fan wil je toch voornamelijk dat de artiest waarvan je fan bent geweldige kunst maakt. Vaak kan een relatie hieraan bijdragen. Dus eigenlijk, als je probeert om de relatie van je idool kapot te maken, zorg je voorkom je hiermee ook ze geweldige kunst maken. Eerlijk gezegd, vind ik niet dat iemand zich een fan kan noemen als die voorkomt dat zijn / haar idool geweldige kunst maakt, dat noem je eerder een hater.
    Ik weet dat het een sterke mening is, als iemand een ander mening heeft, hoor ik deze graag.

    Ik vind het trouwens heel sneu voor Anouk.

    8 jaar geleden
  • dolovebill

    Snel verder

    9 jaar geleden
  • Iskuane

    Er zitten altijd een paar gestoorde fans bij... ze doen net alsof Tom van hen is.
    Als je soms die reacties leest als er een foto van hem en Ria ergens opduikt...(N) gestoord gewoon!
    Laat hem lekker zijn leven lijden zoals hij dat wil!

    Sorry, liet me even gaan..:$

    Ben net zo verslaafd aan jouw verhaal als monstertje18!

    Snel weer verder gaan hoor (flower)

    9 jaar geleden
  • XTokioHotelXLov

    Mooi hoofdstukje :)
    Ben best verslaafd xd
    Snell verder hoor

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen