In dit hoofdstuk zullen de algemene regels en een beschrijving van de regels aan bod komen.

1.1* Een MeeSpeelVerhaal wordt in de derde persoon geschreven.

Dit betekent dat er altijd vanuit hij/zij, etc. geschreven wordt, dus:
"Jan at een broodje." en niet "Ik at een broodje."


1.2* Een MeeSpeelVerhaal heeft geen minimum- of maximumwoordenaantal.
Dit betekent dat je niet verplicht bent om een minimum aantal woorden per post te hebben. Ook betekent het dat er geen verplicht maximum aantal woorden per post is.


1.3* In een MeeSpeelVerhaal dienen voorafgaande stukken/posts niet herhaald te worden.
Dit betekent dat als schrijver A iets schrijft, schrijver B dit niet in zijn stuk hoeft te herhalen.


1.4* In een MeeSpeelVerhaal is hetgene dat als eerste geschreven werd geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
Dit betekent dat als schijver A iets schrijft, het vanaf dan een feit is. Schrijver B kan dit niet ontkennen en er niet tegenin gaan en kan ook niet doen alsof het nooit gebeurd is. Pas als iedereen het erover eens is dat het stukje best veranderd mag worden, kan het stukje veranderd worden.


1.5* In een MeeSpeelVerhaal schrijft iedereen in dezelfde tijd.
Dit betekent dat óf iedereen in de tegenwoordige, óf iedereen in de verleden tijd schrijft.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen