Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • NicoleStyles

    The Heart Wants What It Wants
    And My Heart Wants This Story :P
    Dit blijft en zal hoe dan ook een geweldig verhaal blijven!

    Stoppen met je studie, tis lastig.. ik ben er ook over na aan het denken, maar ja komt allemaal wel weer goed (flower)

    Xxx <3
    Snel verder

    9 jaar geleden
  • Magicsongzz

    Aahn was ik even blij toen ik een hoofdstukje van jou zag in mijn inbox.
    Altijd wordt ik dan meegezogen in
    De wereld van Harry en Vicky en dan heb ik even niet al die examen stress rond me!
    Ik ben echt benieuwd naar het volgende hoofdstuk, maar ik weet nu al weer dat je er iets moois van gaat maken.

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    Ah, je bent een held omdat je dit verhaal schrijft, hahaha
    Zooo goed dit, wauuw

    LIEEEEEEEEEEEEEEEFS

    9 jaar geleden
  • Smexy

    Hiii
    En ja ik heb heel veel dingen die ik in moet leveren, maar ik heb er geen behoefte aan. Slecht he.
    Sowieso naar school gaan is voor mij al een hele uitdaging want ik heb er totaal geen behoefte aan.
    maar als ik niet ga hoor ik m'n ma al zeggen van "Je moet, je moet je diploma halen." en ik zou ook niet weten hoe ik haar over kan halen om ook te stoppen met m'n opleiding en gewoon te gaan werken. Daar zit ik op het moment even mee.

    Maar nu over je hoofdstuk. Het is opnieuw prachtig geschreven (:
    maar je liet me wel schrikken toen Vicky opeens plots verdwenen was. Al had ik een vermoede dat ze niet zo maar weg was gegaan. Ik had eigenlijk het idee dat ze gewoon in de badkamer was en rustig in bad lag ofzo haha. Mijn fantasie.

    EN ik ben heel erg benieuwd naar het volgende hoofdstuk en wat je er van gemaakt heb.

    Hoe gaat het trouwens met je nieuwe idee story? Al begonnen?

    x

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    Ik ben altijd zo blij als ik jou naam in mijn inbox zie! :D

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen