De volgende ochtend Valerien pov.: Ik wordt wakker met de arm van Tom nog altijd rond me. Wanneer ik opzij kijk zie ik Bill niet meer liggen. Hij zal wel al onder zijn. Ik heb toch zo goed geslapen! Ik kijk terug naar Tom, recht in zijn gezicht. Hoe schattig is hij als hij daar ligt! Zachtjes geef ik een kusje op z'n wang...stilaan opent hij z'n ogen. Hij merkt dat ik naar hem kijk en hij glimlacht. 'Goeiemorgen' zegt hij 'zo wil ik wel elke ochtend wakker worden'. Ik lacht. Nog even leg ik me neer. Tom neemt me iets steviger vast. Ik geniet er van. Na een tijdje vraag ik of we naar onder gaan want ik heb een beetje honger. 'Natuurlijk' zegt Tom en staat op uit bed. Hij neemt me op, ookal heb ik niet veel pijn meer.
Tom pov.: Ik werd wakker en zag direct Valeriens gezicht. Dat mag best elke ochtend. Ik draag haar naar onder en eens onder zet ik haar in de zetel. 'Ik ga de tafel alvast dekken' zeg ik waarop zij anwoordt 'Ik help wel'. 'Nee, hoef je niet te doen blijf maar zitten'. Ze blijft zitten en ik ga naar de keuken.
Bill pov.: Valerien en Tom sliepen nog maar ik kon niet meer slapen dus ben ik me maar alvast gaan douchen. Ik kan niet wachten tot strx waneer we gaan zwemmen. Ik hoop wel dat die bikini past :s Wanneer ik klaar ben ga ik terug naar de kamer om haar wakker te maken. Ik open de kamerdeur..huh? waar zijn ze? Hah, Tom zal ze wl al wakker gemaakt hebben. Pffffffff, dan ga ik ook maar naar onder hè. En inderdaad, onder in de zetel tref ik Valerien aan, ze kijkt tv. Stilletjes loop ik naar haar toe. Eens achter haar doe ik mijn handen voor haar ogen. Ze schrikt wel een beetje. 'Hej, wie is dit!! Tom? Bill?' Ik doe m'n handen voor haar ogen weg ze draait zichom naar mij terwijl ik mijn armen rond haar leg. 'Bill, ik had me verschrokken!' Ik geef een kusje op haar slapen.
verteller pov.: Na het eten gaan ze zich klaarmaken. Ze gaan een daguitstap maken naar Berlijn, en daar gaan ze zwemmen. Ze nemen de bus (later wordt duidelijk waarom niet d eauto van Tom :p). Eens aangekomen in Berlijn, is het rond 11uur. Shoppen is dus het eerste wat ze gaan doen (logisch toch?). Ze lopen voorbij een etalage waarin een prachtige outfit hangt voor Valerien, vooral het bloesje staat ze aan. Ze kijkt ernaar met glunderende ogen, ze kan bijna niet wegkijken. Uiteindelijk loopt ze toch verder. Tom en Bill kijken elkaar aan en Bill knipoogt. 'Hey, Val...
vond je dat geen mooie bloesje?' 'Jawel, maar euhm..ik..euh..heb geen geld.' Ze kijkt omlaag. 'Maar dat is toch geen enkel probleem,'zegt Tom' wij kopen dat wel voor jou.' 'Dat is heel lief, maar dat moet niet, ik wil niet profiteren.' 'Dat doe je niet. Zie het dan als een soort vergevingsgeschenk.' De jongens lachen naar haar en zij lacht terug, Ze is echt blij. 'Kom, ik wil wel eens zien hoe dat bloesje jou staat.' Bill neemt haar hand en trekt haar mee naar binnen. Tom volgt.

Valerien pov.: Ik ben zo blij dat ze dat hempje voor me willen kopen! Wat een schatten!! Ik zie het hempje in de rekken hangen: een zwart, met korte pofmouwtjes en als print kleine grijze puntjes en strikjes, met daarbij in hetzelfde stof een dasje.

Prachtig! Ik neem het uit het rek en loop richting paskamers. Tom en Bill zetten zich neer en wachten tot ik omgekleed ben...Wanneer ik klaar ben open ik het gordijn, kom er uit en draai een keer in 't rond 'wel wat vinden jullie ervan?'. De jongens bekijken mij met mond open 'euh..ehm..prachtig..' stottert Bill waardoor ik in de lach schiet. 'Echt mooi' zegt Tom 'Kom kleed je om dan gaan we verder.' Die wil zo hard gaan zwemme ik voel het.

*tijdsprong*

Bill pov.: Wat was ze blij dat we dat hempje voor haar kochten. Ze glunderde zo. We gaan ons nu omkleden, ben benieuwd hoe ze eruit ziet in die bikini.

Tom pov.: Jèh eindelijk gaan we zwemme! Snel omkleden. Valerien zal er wrs hot uitzien in de bikini. Ben benieuwd.

Valerien pov.: Das lang geleden zwemmen. Wel fijn met zo'n sjieke bikini hihi. Het zijn de liefste jongens die ik ken!

Verteller pov.: Alledrie komen ze uit hun kotje. Tom en Bill kijken direct naar Valerien. En blijven staren. Ze voelt zich er eigelijk een beetje ongemakkelijk mee maar wel gevleid. 'Kom we gaan' zegt ze uiteindelijk. De jongens ontwaken uit hun trance. Tom en Bill springen in het zwembad, Valerien neemt om haar rug te beschermen de trap terwijl ze het water ingaat botst ze tege iemand op 'Seg bitch kijk es uit!' 'Is dit bad van u aleen dan?!' De jongen zwemt verder zonder iets te zegge. 'Wie was da?' vraagt Tom 'Och niemand.' En ze spetst in zijn gezicht.' W8 jij maar eens!!' Enja nu ken je het spelletje wel. Na een tijdje lachen en spetteren willen de jongens een keer van de wildwaterbaan gaan. Valerien gaat ook uit het zwembad. Ze loopt lang de rand en opeens duwt iemand haar, dezelfde jongen waar ze daarstraks tegenop botste.

Valerien pov.: Ik loop langs de rand van het zwembad en opeens duwt iemand me recht op mijn pijnlijke plek op m'n rug. Ik val in het water.

Ik krijg geen lucht meer binnen, ik zink langzaam. Ik verlies m'n bewustzijn...4 handen grijpen mij en brengen me naar de kant. 'Valerien! Valerien! Gaat het?! Wordt wakker!...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen