Foto bij zondag 4 januarie

Zondag ging ik naar de Hobbit 3 en heb me nog nooit zo naar gevoelt. Ik kon het niet accepteren dat deze filmsaga zou stoppen. Ik heb dagen sagie rond gelopen en mensen keken me raar aan. Ik merkte nog sneller op dat mensen het over film of series hadden. En toen ik me net wat beter voelde kwam een jongen aan met zijn boekpresentatie over de Hobbit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb die les mijn onderlip kapot gebeten om niet te huilen. In de pauze rende ik de wc in en hoorde een meisje huilen. Ik klopte op de deur en gaf aan dat ik wauw helpen. Ze zei huilend dat ik het toch niet zou begrijpen. Ze deed de deur open en ik merkte haar t-shirt op en schoot in tranen uit. ik haalde mijn elfenstar onder mijn shirt vandaan. ik had iemand gevonden die zich zo kut voelt als ik. die zelfde dag heeft ze haar nummer gegeven en me in de fan groep gezet. twee dagen later was er bij haar thuis een marathon midder earth. 25 meiden zaten in de woonkamer in Fan kleding. ik voelde me nog nooit zo ontspannen. ik was onder mijn mensen, dwergen, elven, hobbits, tovenaars en ork's. ik had toen pas het gevoel dat er meer mensen zijn met dit gevoel en dat deze films altijd blijven bestaan en dat er altijd mensen in blijven geloven en ooit op een dag heb ik de kans om deze passie door te geven aan anderen. maar ik weet een ding! ik blijf altijd geloven in Middel Earth!!!!!!!!!!!!!!



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXLeggy

Reageer (2)

  • Ringwraith

    Wel, gelukkig bestaat de wereld der fanfictie nog om het verdriet te verlichten. :')

    9 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Ik ben ook naar de hobbit 3 geweest maar dan op tweede kerstdag
    Ik moest lachen toen Bilbo huilde want het klonk zoo grappig, ik hield mijn lach in omdat ik de enige was

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen