Foto bij O16.

Hiya!

Ik wilde per se vandaag een hoofdstuk posten, want het is mijn verjaardag!
PARTY HARD!
Het is dus een soort cadeautje, voor jullie dan. Ook al is het niet jullie verjaardag.
Does that even make sense?
Ik ga het ontzettend druk hebben rond deze periode, dus kan ik niet beloven wanneer er weer een stukje komt c:

Dit hoofdstuk vond ik verschrikkelijk om te schrijven..
Geen idee waarom het zo deprimerend geworden is, tbh.
Het luisteren naar dit liedje hielp wel om mijn inspiratie wat aan te wakkeren.
Als je graag achtergrondmuziek hebt tijdens het lezen, past dit lied uitstekend bij de hele stemming!

P.S. Vergeet de wedstrijd alsjeblieft niet!

P.P.S. Dankzij jullie, de meest fantastische abo's ooit, is dit verhaal door naar de finale van de Quizlet Verkiezingen 2014!
Hier kan je stemmen.
Ik wil alvast iedereen bedankten die de tijd neemt om op dit verhaal te stemmen, een reactie te posten, een kudo te geven of gewoon dit hoofdstuk te lezen. Ik heb geen idee waaraan ik jullie verdiend heb, maar dit betekent serieus veel voor me. Jullie zijn lieverds!

P.P.P.S. Mijn excuses voor het lange bericht..
Ik moest het jullie gewoon even laten weten (':
Don't judge me, I'm the birthday girl.

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • Caramelpopcorn

    Twee kleine woorden die de laatste tijd verkracht werden door de moderne maatschappij.
    Fuck ja.

    9 jaar geleden
  • MERTENS14

    Snel verderrrrr

    9 jaar geleden
  • Hetfield

    gefeliciteeeeerd! (ookal was je gister jarig, oeps...)

    9 jaar geleden
  • Marly2801

    Laat, maar happy birthday!
    Snel verder (:

    9 jaar geleden
  • DontDropp

    Happy B-day! Ik weet het, ik lees dit laat, maar who cares. het gaat er om dat ik het lees! En jou story kan ik echt niet afslaan, ook al zou ik het willen. Louis en Mary sleuren me in hun dilemma en laten me niet meer los tot dat de story afgelopen is (en misschien zelfs na dat niet).

    Als ik een nieuwe story wil gaan lezen, let ik altijd op een paar punten. (1) Het moet meesleurend zijn want het moet (2) niet saai zijn en (3) niet voorspellend zijn want anders is het niet (4) origineel.
    Het lijkt zo'n makkelijk lijstje, maar je moet er als schrijfster (of schrijver) hard voor werken! Ik heb ook op dit moment heel druk met school, dus ik moet echt keuzes maken in wat ik lees en niet lees. Deze story is meer dan geslaagd, dat geef ik je graag mee (:

    Maar even serieus, wat is er met Louis' voet gebeurd? Is dat gebeurd in het Louis pov chapter? Heb ik een chapter overgeslagen? Nou ja, ik kom er wel achter. Je ziet echt dat Mary en Louis om elkaar gaan geven, de energie tussen hun zit vol met pure LOVE (en problems, maar het meeste liefde). I WANT A NEXT CHAPTER. YEAH.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen