Foto bij Darkness: Verbannen

Sorry voor het lange wachten!

'Hoe durf je!' Schreeuwt Might en meteen gaat hij op de troon zitten. 'Ik verban je! Ga weg!' Schreeuwt Might er meteen achter aan alsof Fragile een vlieg is. 'Waarom doe je dit!? Wat wil je van me!?' Schreeuwt Fragile wanhopig. 'Ik wou alleen je kennis.... Jou mensenkennis, maar of je meehelpt?! NÉÉ, ik kan het wel zonder jou!!' Schreeuwt Might woedend en alsof hij Fragile wel waardeerd. Fragile is stil, verbaast over wat hij heeft gezegd. 'Je had me niet als minderwaardig moeten behandelen...' Zegt ze netjes en ze loopt de grot uit. Might, even verbaast kijkt haar aan. 'Ik kan het zelf wel..' Fluistert hij in zichzelf. 'Ik kan het zelf wel!' Schreeuwt hij harder tegen Fragile. Er vestrijken een paar minuten van verbazing. Waarom heeft hij dit gedaan? De enige kans om te winnen? Een bediende komt langs met water. 'Ik heb geen trek.' Is het enige wat Might tegen hun kan zeggen. Normaal scheldt hij de boel af bij zijn bediendes, maar nu Fragile weg is..

'Darkness gaat het nog goed met u? Komt het door die stomme vos?' Vraagt een bediende beleefd. 'Fragile, ze was mijn enige kans..' Mompeld Might. 'Hoe gaat het met Dark?' Zegt Might mompelend. 'Ooh die soldaat, nou die heeft het wel goed. Hij valt in de smaak bij u legers.' Reageert dezelfde bediende. 'Haal hem terug.' Zegt Might wanhopig. 'Wat, waarom?' Vraagt de bediende. 'NU!' Schreeuwt Might tegen de bediende. 'Zo ken ik u wat beter...' Mompeld de bediende en hij haald wat bewakers om Dark te halen. 'Het gaat wel even duren sir.' Zegt de bediende erna.

Reageer (1)

  • Lorem

    Wauw... Geweldig geschreven.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen