Foto bij Darkness: de koning

Ik heb al jaren getraind om iets dappers te doen, maar ja als vos in het bos heb je geen tijd voor heldhaftige dingen. Hier boven wel. Ik ben zelfs voorste soldaat! Ik snap niet dat Darkness zo'n hoge rang geeft. Maar, ja ik word hier altijd al gewaardeerd en misschien waardeerd hij me ook. 'Dark!' Meteen kijk ik op, ik heb toch een vrije dag? 'Dark!' Klinkt het kortaf, het is een bewaker. 'Hier, sorry dat ik u liet wachten.' Antwoord ik. 'Geen dank. Maar, goed: Je hebt een belangrijk bezoek aangeboden gekregen.' Antwoord de bewaker. 'Van wie?' Vraag ik terug. 'Je zult het niet geloven: je ben gevraagt om naar de koning te komen.' Antwoord hij en meteen ren ik het fort uit. Een bezoek aan de koning? Volgens mij ziet hij echt iets in me. Na een tijd rennen hoor ik iets: 'Ho!' Opeens staat er een vos voor me neus. Het is een moervos, een vrouwtjes vos. 'Dark, denk je echt dat die gluiperd om je geeft? Nou, hij geeft alleen om dat ene, die missie van hem.' Zegt de vrouwtjes vos bijdehand. 'Wat moet je wel denk van onze koning? Hij heeft een paar veldslagen gewonnen, dus geen gezeur!' Antwoord ik boos. 'Je hebt hem bijna nooit gezien, ik wel en ik wéét hoe hij is.' Spreekt de vos tegen. 'Zeg, als je dat allemaal wil beweren: hoe heet jij eigenlijk?' Spreekt ik tegen en ik grijns een beetje. 'Fragile, Darkness bloedeigen zus, die hij als een slaaf behandeld! en ojaa, moet ik zijn echte naam zeggen? Might!' Schreeuwt Fragile. Ik schrik van de Felle reaictie van haar. 'Might..' Fluister ik . 'Ik ken het ergens van.' Zegt ik stil. 'Vast, het is een bekende vossen naam.' Zegt Fragile met ongeloof. 'Nee, het gaat dieper Fragile. Ik voel het.'

Reageer (2)

  • OosterEiland

    , zou ik onthouden ;)

    9 jaar geleden
  • Lorem

    Het is goed geschreven. :)
    Een tip: Schrijf wie er verteld. Dat scheelt verwarring. :)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen