Foto bij 11. Not Like Other Girls| Next Round

Nieuw Stukje, is niet veel maar komt meer. moet inspiratie sparen xD

‘Zeg, weet jij eigenlijk hoeveel rondes er zijn?’ vraagt ik terwijl ik in een broodje gezond hap. ‘Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Misschien zullen ze dat nog wel zeggen. Ik hoop eigenlijk niet te veel.’ ‘Waarom niet?’ Ze kijkt me quasi-beledigt aan. ‘Heb je minder kans om af te vallen.’ ‘Goh, zo zwaar ben ik nou een weer niet hoor,’ zeg ik lachend met twinkeloogjes, ‘Ik vraag me af hoe ze het bij de volgende ronde gaan doen. Dat de leerlingen zelf een liefje mogen kiezen of niet.’ ‘Dat weet ik ook niet, we moeten maar afwachten.’

Paar dagen vóór de volgende ronde:

We moeten allemaal naar de aula komen. Tenminste diegene die door zijn. Eigenlijk ben ik minder zenuwachtig dan ik eerst was. Ik krijg steeds meer zelfvertrouwen en dat is een goed iets bij mij. Hopelijk blijft dat zo. Als we allemaal in de aula zijn moeten we in een rij gaan staan en de jury komt naar ons toe en legt ons uit hoe de volgende ronde zal gaan. ‘De volgende ronde zal anders gaan als de andere rondes. In deze ronde moeten jullie een briefje trekken met het nummer erop dat je moet gaan zingen. Dit keer zijn er ook mensen aanwezig bij het optreden. Kinderen van school dus én ook het hoofd van de jury. Hij heeft bij de eerste ronde bepaald wie er doorgingen en zal ook helpen bij de volgende rondes.’ Ik dacht dat diegene die in het midden staat de leider was. Niet dat het me veel kan schelen maar ik vind het wel grappig. Ik mag die man nu al. Waarschijnlijk alleen omdat hij me bij de eerste ronde liet doorgaan. Hopelijk doet hij het bij de volgende ronde en de rondes erna ook. De man die net had gesproken gaat nu verder. ‘ We letten nu ook op jullie uitspraak. Daar lette we de vorige keren niet zo op omdat het nog maar de eerste 2 rondes waren maar moet je er echt voor gaan en goed je best doen.’ De man pakt een bak met papiertjes en we moeten er allemaal een uitpakken. Er zijn nog maar 7 mensen over. Ik hoop dat ik een leuk liedje krijg. Iedereen heeft inmiddels een papiertje getrokken. Er zitten er meer in dan dat er mensen zijn maar dat lijkt me wel zo eerlijk. Anders heeft de laatste nog maar één over. Bij mij aangekomen pak ik er eentje uit. Het zit zó opgevouwen dat je van de buitenkant niet kunt zien wat erop staat. Ik maak het open. Het is met zwarte stift geschreven zie ik voordat ik naar het nummer kijk. Nu pas lees ik wat erop staat: Justin Bieber- One Time.


Oehoeh (dance)
Hoe zal ze reageren?

Reageer (4)

  • Hinal

    hahaa !
    Meisje wat heb jij een inspiratie seg ! x

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    (:

    1 decennium geleden
  • ilovefun

    Ooooeeh!!
    Tjaa hoe zal ze reageren!! :]
    Snel verderr..?
    xx

    1 decennium geleden
  • Incerto

    Ha xD toevallig :p

    maar allerliefstehonnepon, je hebt jezelf weer overtroffen,

    ikke lieft jou ^^

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen