Foto bij Abelone Liar Fox

Naam en achternaam (of meerdere):
Abelone Liar Fox

Bijnaam:
Eb

Mannelijk/Vrouwelijk:
vrouwelijk

Leeftijd (10 tot 20):
14

Wijk:
Wijk van Vos

Karakter:
Abelone is op het eerste gezicht een lief, stil en misschien wel braaf meisje, maar de mensen die haar kennen weten wel beter.
Ze is namelijk precies het tegenovergestelde van wat ze op het eerste gezicht is.
Abelone is nogal hard en laat zich door niemand tegen houden of 'temmen' ze wil altijd veel vrijheid en dat laat ze zich niet door iemand afpakken.
Ze is ook een beetje arrogant, maar van degene van wie ze echt houdt gunt ze meer dan haar zelf en zou ze haar leven geven.
Abelone maakt gebruik van haar 'liefe' uiterlijk en komt met een onschuldige blik met elke leugen weg.
Daarnaast is ze heel druk in haar hoofd en wordt het haar soms teveel. Ze voelt zich nogal opgejaagt en wilt wat vrijheid.
Als haar gedachtes teveel zijn rendt ze naar het bos om rustig te worden. Vaak veranderd ze zich zelf in een vos en gaat ze jagen.

Waar hij/zij goed in is (of helemaal niet):
Abelone is niet sterk en van nature een vluchter. Abelone denkt dat ze niet kan vechten, maar kan het wel als ze haar lenigheid en slimheid gebruikt.
Verder is Abelone goed in rennen, het best in wat langere afstanden, maar is ook goed in kortere afstanden.
Abelone maakt zonder moeite tijdens het rennen rare sprongetjes en korte, scherpe bochtjes.
Ze is goed in verstoppen als ze niet verstopt zit valt ze nooit op, omdat ze zo stil is.


Uiterlijk+foto:
Abelone is een beetje aan de dunne kant, maar haar benen zijn gespierder en dikker door het rennen in de bossen.
Ze heeft blauwe ogen, rood haar en een bleeke huid.
Ze vindt hardloop broeken het lekkerste zitten, maar die mag ze nooit dragen bij haar moeder, dus draag ze bij haar moeder een gemakkelijk zittende spijkerbroek.
Abelone draagt verder meestal een effe kleur t-shirt en een warme vest. Ook draagt ze sportiefe gympen.



Als vos heeft ze in verhouding van andere vossen kleine oren en een dikke staart. Ook is ze duidelijk oranje/rood wit met zwarte poten.
Ze heeft stevige korte poten.



Geschiedenis:
Abelone heeft een levensgevaarlijk famelie geheim.
Haar vader is namelijk een Wilde en haar moeder een Tamme, zo'n half kind word niet gewaardeerd.
Daarom zijn haar moeder en vader gescheiden en gaat ze om de week naar haar vader of moeder.
Abelone heeft altijd al haar moeder gehaat, omdat ze een typische moeder was: altijd bezorgd, netjes en streng.
Abelone zit ook op twee scholen, voor de Tamme en voor de Wilde. Nergens voelt ze zich eigenlijk thuis, ze voelt zich niet eens in het dorp
Het is een paar keer voorgekomen dat ze het bos in vluchtte en daar zelfs een paar weken bleef.
Haar vader snapte haar maar had zich enorm zorgen gemaakt dat het andere dorp haar aanhad gevallen.
Het deed haar eigenlijk te weinig om haar 'het ontsnap gedrag' te stoppen en ze doet het nog steeds.

Extra:
Abelone heeft geen vrienden, maar in het bos waar ze een soort tweede leven heeft, heeft ze vrienden gemaakt.
Twee vossen Tendin een stevig gebouwde vrouwtjes vos en Queer een nogal geheimzinnige mannetjes vos.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen