Foto bij Darkness: Geheim

Dark sprint de grot in, maar stopt meteen waarneer hij Darkness ziet. 'Zo, je zult je vast afvragen waarom ik met je wil praten.' Zegt Darkness langzaam en zwaar. 'Natuurlijk sir.' Antwoord Dark onzeker. 'Ik weet niet hoe ik het zou kunnen vertellen....' Zegt Darkness bedenkelijk. 'Is er iets ergs gebeurd sir?' Zegt Dark onzeker en zenuwachtig. 'Nee, ik weet niet eens óf het slecht of goed is.' Antwoord Darkness terwijl hij hard nadenkt. 'Dark, weet je nog wat voor dit leven? Van de aarde?' Valt Darkness binnen. 'Alleen toen mijn moeder stierf sir.' Antwoord Dark moeiteloos. 'Het was je moeder niet.' Spreekt Darkness tegen. Dark kijkt geschrokken. 'Ik zal het je later vertellen.' Zegt Darkness rustig en mysterieus.

'Je moet je vorige leven herinderen.' Zegt Darkness plotseling om de stilte te voorkomen. Dark knikt, maar begrijpt er helemaal niks van, maar Darkness gaat verder: 'Ontspan je, als dat hier niet kan, moet je ergens anders heengaan.' Maar Dark blijft op dezelfde plek staan en Darkness gaat verder: 'Ga op een fijne relaxe houding zitten en sluit je ogen.' Dark doet wat Darkness zegt en gaat liggen met de ogen gesloten. 'Ga terug in de tijd. Begin hier, waar je nu zit en ga steeds verder naar het verleden.'

Dark doet wat hem is opgedragen en herindert nog de weg hiernaartoe met die brutale vos, hoe de bewaker hem vertelde dat hij hier heen moest gaan en de vorige afspraak met de koning. Zijn eerste veldslag, vol met bloed, maar hij kon alleen maar tegen zichzelf zeggen dat hij een held was. 'Steeds verder, ben je bij je laatste herindering beland?' Zijn eerste trainingen schieten te binnen, hoe hij zich voelde toen hij hier net kwam. 'Ja.' Dark klint wel gehyptnotiseerd. 'Bedenk een gat, een gat van de tijd waar alle gebeurtenissen in zweven. Je valt in het gat, dieper en dieper, tot je laatste herindering. Na je laatste herindering wordthet gat steeds kleiner en donkerder.' Dark bedenkt zich een krap en donker hol. 'Aan het einde van de gang is licht en snakkend naar adem ga je er naar toe.'

Reageer (1)

  • Lorem

    Het idee van je hoofdstuk is goed. Maar ik snap nu eigenlijk niet waar het precies over gaat.
    Lees je hoofdstuk goed opnieuw door. Er zitten wat spelfouten. :3

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen