Foto bij ~31

Hey chickies, hier weer een stukje.
Hij is niet zo goed maar ik wist even niks.
(als iemand van jullie een idee heeft van wat er zou kunnen gebeuren, ideen zijn altijd welkom)

Hope you like it!
X Nadie



Mason P.O.V

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • 4BlueStar

    Volledige Naam: Shay Lime Polinime
    Leeftijd: 15 jaar (bijna 16)
    Haarkleur:Brui verwilderd haar.
    Oogkleur: Bruine ogen, maar sinds haar ouders dood zijn, zijn ze verantwoordelijker, ellendiger en neutraal geworden.
    Eigenschappen: Verantwoordelijk, Afstandelijk maar toch aardig, Schuw; schaduw reizend bijv. Rustig en gedisciplineerd.

    Wat is er gebeurd:Haar ouders zijn vroeger omgekomen en moest ze voor haar broertje en zusje zorgen. Ze is anders: Verantwoordelijker, Afstandelijker. Ze hoorde in de schaduw dat 2 bewakers het hadden over vrouwen uitmoorden en dat alleen de beste meiden zouden overleven. Ze ging het paleis in en verstop zich. Ze had een pistool gescoord en bleef zitten. Ze had eten en drinken mee, maar dat was al op. Ze ging op verkenning naar eten en drinken. Stil wou ze terug gaan naar haar plaats. Maar toen ze een kamer langsliep zag ze een onthoofd lichaam en een meisje wat verdoofd werd. De rest mag jij verzinnen!

    9 jaar geleden
  • 4BlueStar

    bla bla bla.
    Ik heb het je belooft :P

    9 jaar geleden
  • 4BlueStar

    blabla

    9 jaar geleden
  • 4BlueStar

    bla

    9 jaar geleden
  • 4BlueStar

    Bla bla bla bla bla bla blaa
    blahahaha.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen