Lyra's POV

'Dappere halfgoden.' Dreunt een stem door de arena. Verschrikt draai ik me om. 'Zeus..' Mompelt Jazz. 'Jullie hebben het goed gedaan, dankzij jullie kracht konden wij haar domein schenden en er komen, wij zullen met haar afrekenen, maar eerst.' Zonder het te weten stromen de tranen over mijn wangen, we zijn eindelijk klaar. Klaar met tartarus. Ook Jazz huilt. 'Jullie waren zo dapper mijn kinderen.' Zegt Hera. 'Maar mijn helden, jullie zijn klaar, jullie zal een geweldig leven tegemoet komen in kamp.' Ik blijf snikken, hoe kan het nou voorbij zijn? Wil ik wel dat het voorbij is? 'Jullie zullen nog veel meer avonturen beleven samen.' Verzekerd Hera ons. 'Maar van deze voorspellingen zijn jullie af, ook Rachel Elizabeth Dare is alweer veilig in kamp.' Argus slaat zijn armen om me heen terwijl ik blijf snikken. Cecile huilt niet, maar zij heeft hier dan ook niet zo lang gezeten. Ondertussen neemt Jazz Abby in haar armen. Dan herinner ik me Casper weer. Ik maak me los uit Argus' omhelzing om dan te zien dat Casper staat te zoenen met Cecile. Ik kuch luidruchtig. Casper maakt zich blozend los van Cecile en hij kijkt me met tranen in zijn ogen aan. 'Kom hier broertje.' Zeg ik met een waterige glimlach. Hij slaat zijn sterke armen om me heen. 'Groepsknuffel.' Buldert Jeremy, waar was hij nou weer geweest? Tja, dat interesseert me ook niet...we zijn veilig. Ik druk mijn lippen op die van Argus. Ik ben klaar om normale lucht in te ademen.




Natuurlijk zal dit vervolgd worden, maar dan met andere personage's :)

in het volgende hoofdstukje zal een link zijn.

Hopelijk heb je van deze storie genoten

Reageer (1)

  • horselover0505

    Ja natuurlijk heb ik ervan genoten!
    Echt super dat er een deel 2 komt!!!
    I (H) jullie story

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen