* Elise en Tyler
* Ruig. Tyler dwingt Elise hier en daar. Hij is best wild in bed en ook heeft hij vaak losse handjes.
* 17 en 19
*In de ik vorm van Elise
* Ze zijn al 1, 5 jaar een stel. Tyler heeft alleen een kort lontje en slaat Elise vaak. Ondanks dat houd hij toch van haar en andersom. Zij vind echter ook een andere jongen leuk en dit kan er bij Tyler niet in. Dus doet hij een poging haar te overtuigen dat hij de enige en de ware voor haar is. Dit doet hij dmv een wilde passionele hete en onvergetelijke nacht. Je mag best streng zijn voor Elise aangezien Tyler een wildebeest is in bed en het gebeurt op het moment dat Elise de crush op de andere jongen toegeeft. Dit valt bij Tyler heel erg verkeerd en sext zijn woede er bij Elise uit. Je kan het zien als een verkrachting. Alleen liever geen speeltjes en handboeien enzo. Ben ik niet zo'n voorstander van.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Ingravido

    Oehhhh! Snel verder schrijven hoor :D <3

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Wow..
    Deze one shot was het wachten meer dan waard
    I love it!
    Tyler is zo sexy!!
    Dit stukje was echt geweldig.
    Ook wel met een risico want die moeder zit beneden.
    Die zal wel denken... the fck gebeurt er allemaal daar boven?! Haha
    Maar ach.. wel spannender :P
    Geweldig stukje!
    Deze krijgt een kudo!
    Nogmaals bedankt!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen