Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • NicoleStyles

    Ik kan alleen maar zeggen dat dit Harrytastisch is.
    En zoals de comments al zeggen: Geweldig en i'm still in love with this story!!

    Series hmm.. The follwing, the mentalist, PLL. Netfllix is gewoon geweldig!
    Snel verder!! <3

    Xxx

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    En iedere keer ben ik er van verrast, dit verhaal wordt gewoon geen gewoonte en iedere keer wordt ik ultrahappy als ik jouw naam on mijn inbox zie verschijnen . Je hebt zoveel talent, het is met geen enkel woord echt te beschrijven. Ik wil dat je een boek schrijft, oh dat wil ik zo graag! Ofnee, wat ik nog liever heb zijn tientallen boeken, geschreven door jou want potverdorrie jij kan er wat van! Hoe je dat hier neerschrijft, onbeschrijfelijk. Ik ben verliefd op jouw story, op jouw schrijven; zo simpel is het! Doe wat met je talent!

    Aanraders van series, laat me denken; teen wolf, the carrie diaries, switched at birth, the fosters, chasing life and pretty little liars natuurlijk!

    Ook krijg ik spontaan zin om te krijsen en te fangirl van ahs uit te hangen: god wat hou ik daar van! Maar het is laat rn ik heb morgen examen.. Dus kan maar beter slapen, beloof me dat je snel verder schrijft !

    Liefs x

    9 jaar geleden
  • Chantilly

    The Vampire Diaries, Teen Wolf, Pretty Little Liars, Gossip Girl, The Orginals
    Dat zijn mijn aanraders :Y)

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    Ik ben verliefd op de relatie tussen Harry en Vicky, en dat komt volledig door jouw schrijfstijl, wauw. Je bent een geweldige schrijfster, petje af!

    LIEEEEEEEEEEEEEFS

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    The Following! Beetje creepy, mega spannend en geweldige verhaallijn! Zeker een aanrader!!

    En eh... Prachtig stukje, zoals altijd! Heel erg mooi!!
    xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen