Foto bij Happening six

Oeps, ik ben helemaal vergeten te activeren tijdens mijn examens (en erna)
I'm so sorry, enjoy the next part :)

XxxNisssieXxx

's Ochtends wordt ik vroeg wakker gebeld. Het is pas zes uur 's ochtends.

'Evelynn,' zeg ik lichtelijk chagrijnig als ik mijn telefoon opneem.

'Happy birthday birthday girl!' Vrijwel meteen verschijnt er een glilmach op mijn gezicht. Ik zie mijn beste vriend niet zo vaak meer nu hij met drie andere vrienden toert. Ze hebben een band gevormd en ik moet zeggen dat ze best wel goed zijn. Zijn bandleden zijn super aardig en zien me als hun zusje.

'Why so early,' kreun ik.

'Because it's exactly 12 a.m. where I'm now,' hoor ik door de telefoon. Ik kan aan het geluid van zijn stem vertellen dat hij grijnst.

'Where are you.'

'Er... Europe?'

'Liar!' roep ik uit. Zelfs door de telefoon kan ik vertellen wanneer hij liegt.

'At your front door?' Vrijwel meteen spring ik mijn bed uit. Tenminste, dat probeer ik, maar mijn benen zitten verstrengeld in de dekens waardoor ik op de grond val. Ik hoor mijn beste vriend lachen.

'Hurry, little one, it's cold outside!' Ik ren naar beneden en trek de voordeur open. Niks.

'You know, it's really mean to lie to me,' mopper ik.

De tranen springen in mijn ogen. Ik had echt heel erg gehoopt dat hij voor mijn deur zou staan. Ik wacht op zijn antwoord en besef na een tijdje dat hij heeft opgehangen. Er rolt bijna een traan over mijn wang als ik twee armen om mijn lichaam heen voel.

'Close the door, baby, it's getting could,' mompelt een warme stem in mijn oor. Een gilletje verlaat mijn mond en ik draai me om in zijn armen om mijn handen in zijn nek te gooien. Ik hoor hem zuchten, maar weet dat hij een grinnik probeert te verbergen. Hij dwingt me naar achter te lopen en duwt de deur dicht. 'I told you it was cold outside.'

'How did you get in?' - 'Do you remember you lost the key at my place... Well, I found it.' Ik grinnik even en kan niet boos op hem worden.

'I hope you don't mind, but I brought some friends.' Ik rol met mijn ogen, maar hij kan het niet zien omdat ik hem nog steeds vasthoud.

'That's fine.' Ik voel hem glimlachen en hij verstrakt zijn grip om mijn lichaam.

'Oh, you're still here, I thought you two just disappeared.' Vlak na deze worden is er een hoge giechel te horen. Duidelijk Ashton, maar we letten er niet op. Ashton snapt de hint ook en sluit de deur waarna ik hem hoor praten tegen de jongens.

'I've missed you,' fluistert hij. 'I've missed you too.' Hij drukt zijn lippen even op mijn wang en laat me dan los. 'Come open your presents, birthday girl.' Ik kijk naar hem op en hij schenkt me een brede glimlach waarna hij mijn hand pakt en me de woonkamer intrekt.

'Hey Evel...'

'Hush!' sis ik meteen. 'My parents are stil asleep.'

'Hey Evelynn,' fluisteren ze dan met een brede lach op hun gezicht. Ashton is de eerste die zijn armen opent en me een knuffel geeft. Hij drukt een kus op mijn haar en fluistert een zachte "Happy Birthday" in mijn oor. Dan geeft Calum me een knuffel en fluister schreeuwt "Happy Sweet Sixteen" in mijn oor. Als laatste drukt Luke een kus op mijn wang en geeft me een kus. 'Happy bday, little woman,' mompelt hij.

Vermoeid loop ik naar de koelkast en geef ze allemaal wat de drinken waarna mijn beste vriend de televisie aanzet en naast me op de bank gaat zitten. Ik leun met mijn hoofd tegen de leuning van de bank en val zo terug in slaap.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen