Klootzak?
Valerien hier...Dan had ik ze dus wel gezien. Ik moet haar spreken, maar hoe begin ik? Ik ben in gedachten verzonken...:Ej, Bill, joehoe, aarde aan Bill!!: Ik schrik...Tom lacht: Was je aan het dagdromen?' Ik knik onverschillig. We hebben nu een uurtje vrij. Ik moet ze vinden. Ik loop door de gangen naar buiten. Het is mooi weer. Ik kijk om me heen en zie de groep werkers staan. Ai, ze hebben mij ook gezien. :Bill, mogen we een handtekening?: Wat kan ik zeggen?
Ja natuurlijk. Ik geef ze hun handtekening. Wanneer ze doorlopen zie ik Valerien. Eerst loop ik rustig op haar af. Maar ze heeft me opgemerkt..Ze draait haar om en wil weglopen :Valerien, bitte wacht!: Ze loopt door. Haar vriendin houdt me tegen :Luister Bill, ze wil je niet spreken. Laat haar met rust, alsjeblieft.:
Ik bijt op mijn lip om geen tranen te laten. ..ok..: Ze glimlacht en volgt Valerien. De jongens zijn wrs aan het pingpongen, ik heb er echt helemaal geen zin in. Met hoofd omlaag loop ik naar de bus. Eenmaal daar plof ik me op bed neer, draai me op mijn buik en leg mijn hoofd frontaal op het kussen.
De tranen komen op, ik kan ze niet meer ophouden. Ze rollen een voor een van mijn gezicht af.............:Hej, broertje, wat scheelt er?: Ik kijk opzij en zie de broek van Tom. Ik draai me op mijn rug met roodgebrande ogen en staar naarboven. :Mijn leven Tom, dat scheelt er:
Ik zie Tom begrijpend maar verbaasd kijken. :Kom Bill, zo erg kan het toch niet zijn.: :Het is verschrikkelijk! Valerien wilt niet meer met me spreken...en dat is allemaal jouw schuld!! Had jij die stomme weddenschap niet gehouden dan was dit allemaal niet gebeurd!: Hij wilde nog iets terugzeggen maar David kwam binnen :Jongens, kom waar bleven jullie die show begint over een uurtje.: Ik sta op veeg mijn laatste tranen weg en loop richting backstage.....Georg pov.: Nog een half uurtje voor we opmoeten. Ik zit naast Tom. Wat een spanning hangt hier, nog nooit geweest.:Hé Tom, wat scheelt er met Bill?: Hij haalt zijn schouders op. Dan is het eindelijk zover. De eerste show van onze 1000 hotels European Tour. Ik heb er nog thans veel zin in! Voor we opmoeten hor ik het gegil van duizende meisjes, dit is het toppunt van adrealine...
Bill pov.: De show vlot. Maar in gedachten ben ik er niet bij. Na een uurtje ofzo komen onze bis-nummers. Tom en ik wandelen naar het kleine podium wnr er iemand een schattig beertje op podium gooit. Ik neem het op en draag het met me mee In die nacht.
Deze song is al gedaan. Nu Rette mich. Ik krijg al een krop in mijn keel. :Ik wil even Gustav en Georg verontschuldigen, want ze hebben hun schoenen uitgedaan: Het publiek is wild. Dat krikt me wel wat op. Tijdens de song moet ik alleenmaar aan Valerien denken.
:Rette miiiiiiiiiiicccccccccchhhhhhhh: anke schön!:
We lopen voor de laatste keer het podium op.
:This is our last song. But whenever you are lonely, always think that we are By your side.:
En de laatste song gaat in.
Valerien pov.: Hun laatste song. Ik ben al de hele tijd aan het kijken. Wanneer de confetti door de zaal flakkerd, rolt er een traan over mijn wang. Alle herinneringen komen naar boven, niet alleen de slechte maar vooral de goede. Waarom zouden mijn gevoelens voor Bill moeten worden stopgezet? Wnr het liedje gedaan is maak ik me onder de voeten uit.
Gustav pov.: Waauw wat fijn! Ik kan dit echt altijd doen. Tom gaat weer de aandacht trekken, hij neemt zijn waterfles en maakt de hele gelijksvloer nat. Maar dat maakt hen helemaal niets uit hihi. Ook zijn handdoek gooit hij in het publiek. Allen vechten ze ervoor. :Jeeej, ik heb een draadje van de handdoek!!!: hoor ik iemand roepen. Wanneer iedereen van het podium af is, doe ik mijn ritueel.
Mijn handen naar beneden en dan naar boven. Heel het publiek doet mee, prachtig om te zien. En dan loop ook ik af.
Bill pov.: Eindelijk, gedaan. Anders zou ik dit niet zeggen maar.. Nu moeten we nog naar de meet&greet. Pffffffff.
:Hej Bill: roept een meisje. Ik loop naar haar toe. :Kun je klootzak zegge?: vraagt ze :Klootzak??: Ok zeer vreemd. :Wanneer ik nog eens in België ben zal ik klootzak zeggen.: :Haha ok danke: (http://www.youtube.com/watch?v=ntxLM_SBpfI) (Bill zegt klootzak)
Ik loop door, ik wil niemand meer zien of spreken, ik kijk naar onder en ben in gedachten verzonken en bots hierdoor tegen iemand op. Ik kijk verschrokken naar de persoon.
:Valerien??:
Er zijn nog geen reacties.