Oh shit he, komaan snel wegwezen..er is een horde fans daar! Ik begin te lopen en als snel lig ik omver door ...Elien?!
Bill helpt me opstaan. :Fans? wa doen die hier: Bill pakt mijn beide schouders en draait me met mijn gezicht naar de jet. OMG Elien?! Ok ze staat daar schön te kussen met Georg en dat zonder mij een -hallo- te geven?
Ik loop naar haar toe *kuch-kuch* Enneuh wat heeft dit te betekenen? Ze stopt toch (eindelijk) met kussen en kijkt me aan. :Jij moet je niet aan een excuus verwachten! Madamme is hier al drie weken samen met Bill en van wie moest ik het te horen krijgen..euh ja da dacht ik wel ik moest het in de boekskes lezen en laat me nu verder kussen!!:
Wat?! Ik kijk naar Bill die al even verbaast angstig terugkijkt...dat kan toch niet...
Met een klopend hart vliegen we naar Hamburg.

Ik zit naast Bill en hou zijn hand stevig vast.

Bill pov.: Ze knijpt de hele tijd in mijn hand. Zo erg is het toch niet? Of wilt ze neit dat het bekent geraakt omdat ze zicht schaamt voor mij? Wat als dat zo is? Wat als ik nu.. Een kus op mijn mond maakt me wakker uit mijn dagdroom. Ik kijk haar aan, ze glimlacht, ik glimlach terug. Ze staat op en komt op mijn schoot zitten. Ze knelt haar armen rond mijn nek en vraagt :Vind je het erg dat de wereld het nu weet? Ik bedoel van ons dan?: Ik merk een zekere twijfel op in haar stem.

:Nee Val, natuurlijk niet! Als ze het persoonlijk vroegen had ik niets ontkent. Integendeel.: Ze neemt me steviger vast en fluistert :Ich liebe dich, Bill: Het raakt me zo zeer dat ik een traantje laat...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen