Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Trager

    Niaaaaamh <3

    9 jaar geleden
  • Vega

    Was ik aan mijn te lange reactie vergeten toe te voegen ik was eerst wolvengirl en nu nenloth

    9 jaar geleden
  • Vega

    Oké ik heb zin een lange reactie dus hier komt ie ( dat houdt meestal in dat ik veel stukjes kopieer en dan mijn reactie geef maar goed, reactie is reactie toch?) ( En ja en ik ben op het moment enorm hyper):

    Ze wist niet wat haar ouders hem over haar hadden verteld. Misschien wist hij niet eens van haar bestaan af.
    Ik weet zeker dat hij het weet. En dat hij je als de onbekende big sis ziet.

    Het was zo lang geleden dat ze met haar ouders had gesproken dat ze eigenlijk niet meer zo goed wist wat voor types het waren.

    Wat? Wauw, dat is erg. Heel erg eigenlijk. Maar je had toch kunnen blijven? O wacht nee, ze had twee of drie kinderen vermoord dus kan niet. Sorry.

    In het begin had ze hele dagen naar hun bezigheden gekeken, maar uiteindelijk had het haar enkel verdriet gedaan en met het verstrijken van de tijd was het verdriet in onverschilligheid veranderd. Haar familie was beter af zonder haar. Ze paste niet in hun wereld. Ze was een verstoteling en hoewel dat in het begin moeilijk was geweest, had ze inmiddels ervaren wat een vrijheid dat beloofde.

    Dat is zielig. Maar ik weet zeker dat je familie echt niet beter is zonder jou. Je bent immers hun dochter en zus. Dan is er altijd plaats voor je.


    Het was het enige wat haar nog verbond met haar familie.

    Je had toch ook de manier van Dwergen om te eten? Niet het eten maar dat je alles zo snel at of opschrokte.

    In alle eerlijkheid moest Niamh bekennen dat het vooral haar zelfzuchtigheid was die haar ertoe aanzette om de ring te vernietigen. Ze wist dat er maar weinig wezens waren die sterker waren dan zij en als ze die met zo’n simpele daad kon vernietigen, deed ze dat maar al te graag.

    Laat me raden, je houdt van de macht die het met zich mee brengt? Niet die van de ring maar van dat er maar weinig sterker zijn dan jij. Gelukkig hebben we Pepijn nog die dat kan oplossen. ( Hoop ik)

    Ze wist dat de anderen geen flauw idee hadden welke magie met haar verweven was toen de schoot van haar moeder werd vervloekt en dat wilde ze voorlopig zo laten.

    Wauw. Dat is nog wel leuk.

    Ze kwamen er waarschijnlijk vanzelf noodgedwongen achter.

    Dat is wel minder.

    ‘Hij is weer naar je op zoek.’
    De roodharige elf hoefde zijn naam niet eens te noemen. Ze wist dat hij het over de elf had die haar al eerder gevangen had genomen.

    Maar wij willen het ook weten. *puppy ogen*

    ‘Hij kan maar beter uit mijn buurt blijven,’ gromde ze. ‘Ik ben niet meer het weerloze meisje dat ik toen was. Deze keer ruk ik zijn hart uit zijn borstkas.’
    Een spottend lachje speelde om Eldinòrs lippen. ‘Ik heb al vernomen dat je daar erg geoefend in bent.’

    Tja, het is maar wat je talenten zijn.

    Ze was hard op weg om een legende te worden.

    Niet nog zo een. En zij wil zeker ook niet herindert worden?

    Je bent net zo zelfzuchtig als ik.

    Wauw. Zelfkennis en mensenkennis. Dat wil ik ook.

    ‘Je bent op haar verliefd. Na al die jaren bezoekt ze je nog steeds in je dromen en ga je nog steeds gebukt onder je eigen verraad. Je hoopt haar hart te winnen door je achter deze o zo nobele queeste te scharen.’
    De uitdrukking op zijn gezicht was hard geworden, wat verried dat ze het bij het juiste einde had.

    Wat schattig. Maar helaas (sorry) Alyssea is nog steeds bezet door Thorin.

    Het is ’s werelds grootste plaag.’

    Niet. Ik vind het iets waar de wereld niet zonder kan. Wat heb je aan een wereld waar niemand je helpt opstaan, waar niemand je verteld dat ze van je houden, dat niemand je die knuffel geeft die je zo hard nodig heb, en niemand je helpt als je je alleen voelt?

    Te lange reactie? Oké hij is te lang maar het zou zonde zijn als ik hem zou verwijderen nu, toch?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen