Foto bij H9: de heks

hier boven zie je Julia
de koninklijke familie bestaat uit:
Koning: Jack
Koningin: Rachel
Prinses: Julia
Prins: Casper

"Ik moet even goed nadenken.. hoe de heks heette, weet jij het Jack" vroeg de koningin Rachel.
"hmm.. ze heet Nikki volgens" zei de koning. "Oké bedankt, ik zal het even vragen aan mvr. Faragonda die weet het vast wel. "Bedankt, maar dat is heel lang geleden jongens" zegt koningin Rachel ze keek naar Layla, Sky en Brandon aan. "Ja, dat is heel lang geleden mijn koningin" zegt Layla beleeft. "Zijn jullie weer blij dat jullie weer thuis zijn" zegt Sky. "jawel maar.. het is wel heel stil zonder Julia want zij was altijd vrolijk enz. en ik mis haar wel heel erg" vertelt Casper. "Ja dat zal best dat het zoo stil is en je haar mist, maar wij allemaal gaan haar vinden, toch winx " zegt Layla en kijkt haar vriendinnen aan. "Ja dat klopt Layla, maar eerst naar mvr. Faragonda om te vragen wie de heks eigenlijk is want mvr. Faragonda kent echt bijna iedereen" vertelt Bloom. "Ja zullen we dan gelijk gaan naar mvr. Faragonda dan kunnen we gauw Julia vinden" vertelt Layla met gelukkige ogen.
"Ik ga met jullie mee, als het mag van jullie"" tuurlijk Casper mag je mee met ons"
En ze gaan met ze alle en prins Casper terug naar Alfea.
(bij mvr. Faragonda kantoor)
"Hoi mvr. Faragonda, we hebben informatie gekregen van de familie, maar ze zeiden dat een heks hun aanviel. En we hebben een naam, maar wij weten niet wie dat is. Misschien weet uw het" vertelde Bloom aan mvr. Faragonda "Nou.. dat is mooi, zegt maar op" "ze heet Nikki volgens de koning" zei Layla. "zeggen jullie dat het Nikki is" kent uw haar mvr. Faragonda" Ja heel goed zelf.. nou ook niet zoo goed. Toen ik bij de gezelschap van licht nog zat, dat verhaal kennen jullie al. Maar wij vochten tegen de al oude oerheksen" vertelt mvr. Faragonda. "Maar wie is Nikki" "Rustig aan Layla, dat wil ik net uitleggen Nikki was een helpster van de oerheksen, snappen jullie mij nog" vertelt mvr. Faragonda verder. "Ja, we snappen het, toch jongens" zegt Bloom. Iedereen zegt ja. "maar als Nikki nog steeds is en zij de prinses Julia hebt. Moeten we opschieten" vertelt mvr. Faragonda..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen