Tjaaa...
Hoofdstuk 9!!

De zwarte man
Het meisje staart verdooft voor zich uit, mooi zo. Ze werkt in ieder geval niet tegen! Maar wat niet is kan komen. Ik denk dat ik haar maar als slavin ga verkopen. In een ander land. En die wolven. Tja genoeg mensen die veel geld voor zo'n dode wolf willen hebben. Waarom weet ik niet maar goed. Trrring... Ooh mijn mobiel. Snel neem ik op.
Met Timo
......
Nee, maar wat moet ik dan?!
.....
Dat ga je niet menen?!
.....
Maar...
.....
Ach hou je bek!
.....
Waarom wil je ze niet meer?
....
Wat, ze zijn niks meer waard?!
....
Man ik zit daar met 39 nu 40 wolven opgescheept, wat moet ik dr dan mee?
......
Een zacht prijsje zeg je?
......
Hmm, tja als er niets anders op zit.
......
Donderdag? Oke
.....
Jaja ik snap je! Dood ja
.....
Oke rivierendal zeg je?
......
Rosemarijnstraat 28
......
Tja gewoon in de kelder opgesloten, die is best ruim hoor! 15 bij 15 ofzo?
.....
Doeg

Hmm. de wolven zijn dus uit de markt. Lekker is dat! Nu vang ik er veel minder voor.

Summer
Nadat ik in die zak terecht kwam, kwam ik in een busje terecht. Ik hou de woedende Cesar dicht tegen me aan geklemt. Ik hoor de man bellen. Rosemarijnstraat 28?! Dat is een boerderij in de buurt van de achterweg. een halfuur fietsen van mijn huis. Als ik kan ontsnappen kan ik de wolven bevrijden! Vóór donderdag! Het is nu maandag. Als ik vandaag nog kan ontsnappen dan heb ik ongeveer 2,5 dag de tijd. Ach wat bazel ik toch?! Ik kan hier nooit ontsnappen! Ik hoor Cesar knagen. Wat doe je?! Ooo je bijt het net door. Ik kruip uit het net als het kapot is. Ik onderzoek het hele busje. Geen ontsnappingsmogelijkheden...

Reageer (2)

  • Blackwolfiex

    Neee niet de wolfjes dood maken.. :(

    9 jaar geleden
  • Duendes

    Ze gaat wel ontsnappen hoor!!
    Verstop je gewoon in het busje, als de man haar dan komt halen en ziet dat ze weg is denkt hij: 'Kut, ze is weg. Nu moet ik zoeken!'
    Hij gaat zoeken en vergeet het busje weer op slot te doen, dan kan Summer ontsnappen (cool)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen