Foto bij H35.1

Wauw, dat is weer een tijd geleden! Echt mijn excuses daarvoor, maar mijn inspiratie voor dit verhaal was weer even poef... verdwenen.
Ook al heb ik de verhaallijn al zo goed als helemaal uitgedacht in mijn hoofd, ik kon gewoon de juiste woorden niet vinden om de situaties te omschrijven.
Ik heb nog steeds het gevoel alsof me dat zelfs in dit stukje nog niet geheel gelukt is.
Overigens denk ik dat dit het laatste hoofdstuk word van ong. 5 stukken, misschien meer met een epiloog.
Maar hé, ik zit al op mijn 302e A4tje in Word! (yeay)

Daarnaast wil ik ook even een beroep doen op jullie; zoals sommigen van jullie misschien al wel weten is er een fanfiction awards aan de gang en het thema van deze maand is - je kan het vast al wel raden- de hongerspelen.
Ik zou het echt super awesome vinden als jullie zouden willen overwegen om hem te nomineren > ×Click×
Wat je dan in moet vullen zijn;
Titel+link:
Auteur:
Ik vind het nooit goed overkomen als een schrijfster der eigen verhaal nomineert, ik vind het altijd een grotere eer als één van de lezers de drempel over gaat in het nomineren, omdat dat aangeeft dat mensen wel degelijk van je verhaal houden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Dagonryder

    Super en ik ga je vandaag nog proberen te nomineren!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen