Foto bij Hope Brave

Naam en achternaam (of meerdere):
Hope Brave

Bijnaam:
heeft ze niet.

Mannelijk/Vrouwelijk:
vrouwelijk

Leeftijd (10 tot 20):
15

Wijk:
verjaagde dorp

Karakter:

Ze is arrogant en hard voor andere mensen.
Ook heeft ze een behoorlijk kort lontje en wordt ze snel kwaad. En je wilt haar niet kwaad zien...
Verder is Hope best stil, niet om dat ze verlegen is, maar gewoon veel liever actief is en sport dan dat ze met iemand staat te praten.
En als Hope praat is het omdat het moet of uit woede, maar dat gaat snel over tot vechten.
Verder is Hope best wel sadistisch en maakt ze snel een besluit.
Ze is ook best dapper.


Waar hij/zij goed in is (of helemaal niet):

Hope is sterk en snel en kan goed vechten, maar haar kan conditie is niet bepaald goed..
Tenzij ze boos is, want dan voelt ze niks meer dan alleen woede.
Hope kun je ook niet bepaalt lenig noemen.
Verder is Hope behoorlijk goed in het omkopen en bedrijgen van mensen.

Uiterlijk+foto:

Hope heeft niet perse een stoer uiterlijk.
Ze heeft donker bruine, dikke haren en groene ogen.
Ze is sterk gebouwd en heeft korte benen.



Als ze zich in een beer veranderd heeft ze donkerbruine poten en zwart/bruine tinten.
Ook heeft ze een lange snuit en grote oren.




Geschiedenis:

Hope hoorde eerst bij de berenwijk en had het voor de wedstrijdt niet echt moeilijk.
Haar ouders waren voor de berenwijk normaal en er waren geen gevaarlijke geheimen.
Maar dat veranderde toen ze aan de wedstrijd meedeed.
Eerst ging het goed, maar toen ze moest vechten werd ze helemaal wild, te wild.
Ze moest vechten tegen iemand die ze altijd al haatte en daar ging ze helemaal in.
Tot degene dood ging door de bloedingen. Iedereen was geschokt en ze werd verbannen uit de stad.

Extra:
Ze heeft geen schuld van wat ze gedaan heeft.

Reageer (1)

  • Lorem

    Yaay!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen