Moonwarrior7 heel erg bedankt voor je reactie :3

"Hoe is het eigenlijk op Asgard?" Vraagt Steve als we beiden bij hem op de bank zitten bij hem thuis.
"Mooi! Rustig, zo anders dan hier op aarde."
"Mis je het?"
"aan de ene kant wel, maar ik heb het hier ook heel erg gemist."
"ik neem aan dat ze je weer snel nodig hebben daar boven?" Zegt Steve dan een beetje treurig.
"nou, zo erg denk ik nou ook weer niet. Ik denk dat ik nog even hier blijf…" Zeg ik een beetje aarzelend.
"mijn moeder ook nog even opzoeken en zo!" Zeg ik er snel achter aan.
"oh ja, natuurlijk. Waar is ze?"
"op het moment zit ze nog op antartica, maar ze is eind deze week weer thuis."
"wil je tot die tijd hier blijven? Dan hoef jen iet alleen te zijn."
"als dat mag." Zeg ik een beetje verlegen terwijl een beetje begin te blozen.
"Natuurlijk mag dat!" Lacht Steve terwijl hij me naar zich toe trekt en me knuffelt.
"auw!" Piep ik lachend. Ik heb nog steeds mijn harnas aan. Dat is heel beschermen en zo, maar totaal niet comfortabel.
"ik ga me even om kleden." Lach ik als Steve me los heeft gelaten.

Snel loop ik naar de slaapkamer waar ik de kleding die ik al een paar dagen van Steve leen weer aan doe. De korte trainingsbroek komt tot ver over mijn knieën en de hals van het shirt blijft maar over een schouder heen vallen. Als ik terug kom in de woonkamer heeft Steve ook zijn captain america pakje omgewisseld voor zijn normale kleding. Het is grappig om te zien, nog steeds heeft hij een vrij verouderde smaak als het gaat om kleding.

"Ik ben best moe." Geef ik toe als ik weer op de bank neer plof.
"dan moet je gaan slapen." Lacht Steve.
"uhu, Zal ik anders op de bank slapen vannacht? Dan kan jij weer eens in je bed liggen."
"nee hoeft niet, ik wil nog even tv kijken en zo."
"haha oke dan. Slaap lekker!"
"slaap lekker."

Ik loop weer terug naar de slaapkamer van Steve waar ik me op bed laat vallen. Ook al slaap ik hier al een paar dagen, alles ruikt nog helemaal naar Steve. Ik betrap mezelf er op dat ik aan het kussen ruik vlak voordat ik in slaap val. De volgende dag blijven we gewoon bij Steve thuis, nog uitrusten van gister. Het was allemaal best uitputtend gister.

Het moment dat mama weer terug is in New York komt ze mij meteen ophalen en neemt ze me mee naar huis, na Steve te bedanken natuurlijk. Eigenlijk zou ze pas veel later hier zijn, maar S.H.I.E.L.D had iets weten te regelen. De hele dag bestaat uit huilen omdat we zo blij zijn dat we elkaar weer niet wat onderbroken word door bijklets momenten.

"Hoe lang denk je dat je hier blijft?" Vraagt mama als we op de bank pizza aan het eten zijn.
"geen idee, ik kan niet al te lang weg blijven, vanwege de kroning en zo.." Zeg ik een beetje sip als ik er aan denk dat ik binnenkort weer terug moet.
"uhu. Ik ga je natuurlijk heel erg missen, maar dit moet gebeuren."
"ik weet het, maar dat maakt het niet minder vervelend."
"dat is zo, maar we maken er gewoon de geweldigste week ooit van. Trouwens…"
"Wat?" Vraag ik lachend terwijl ik een veel te grote hap pizza neem.
"nou, Steve vroeg me om je dit te geven." lacht mama terwijl ze een papiertje uit haar broekzak haalt die ze aan me geeft.

Lieve Fleur,
Het spijt me dat ik dit zo moet doen, maar ik ben niet mans genoeg om dit rechtstreeks tegen je te zeggen.
Maar ik vond het heel gezellig toen je bij mij was, en vind het jammer dat je er niet meer bent.
Zou je misschien morgen met mij willen gaan uiteten?
Ik ben er rond 7 uur, als je niet wilt, laat dan iets weten.
Groetjes,
Steve.


Zodra ik de brief lees begin ik te stralen en begint mama te lachen. Waardoor ik ook begin te lachen.
"Ik neem aan dat je dus morgen gaat?" Lacht mama dan.
"haha, natuurlijk! Als ik mag natuurlijk!"
"haha, natuurlijk! Steve is een leuke jongen."
"hihi oke. Waar zou hij me mee naartoe nemen?"
"volgens mij wel wat chiquers."
"Echt? Ik heb totaal niets netjes!"
"Dan weet ik wat we morgen gaan doen!"

We praten nog wat verder. Mama vind het ook super leuk. Ik ben nog nooit echt op een date gegaan of zo, dus het is voor ons beide super spannend. We besluiten dat we morgen een beauty dagje gaan houden. Eerst gaan we winkelen en dan naar de salon voor onze haren en nagels te laten doen. Als we thuis komen gaat mama me dan ook nog helpen met mijn make-up. Als ik haar er zo over hoor praten lijkt het wel alsof zij opgewondener is dan mij.

Reageer (1)

  • Moonwarrior7

    ohh fleurtje!!!!! dus steve geeft nou eindelijk toe dat hij fleur leuk vind?! ik hoop zoo van wel!!!!
    snel verder!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen