Foto bij Delia Hazana - 391

En...
De eerste hoofdstukjes van onze wedstrijdverhalen staan online! Het zijn allebei fantasyverhalen, maar verder erg verschillend, dus ik zou zeggen, neem een kijkje!
We posten in principe om de vier dagen bij de verhalen, al gaan we ze na vandaag wel om de beurt laten komen :)

ELAIMET - door Katl1 en Dayxdreamer
Jalo is een eenvoudige boerenzoon die na een ruzie thuis wegrent en een wezen dat hij meteen als een engel aanziet tegenkomt. De engel neemt hem mee naar een vreemd rijk boven de wolken, waar blijkt dat 'eenvoudige boerenzoon' maar magertjes is uitgedrukt.

DE MEERMIN - door Katl1
Koningin Chrysante van het volk der Gorgona's is dolgelukkig als ze eindelijk een zoon krijgt, zeker aangezien kinderen krijgen bij haar volk niet vanzelfsprekend is. Ze komt echter voor onverwachte problemen te staan, als blijkt dat één van de minnen die haar zoontje moeten zogen niet aan de gebruikelijke vereisten voldoet.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Lisen

    Schattig van die Clara

    7 jaar geleden
  • Yasha

    Gelukkig hier staat wel een reactie

    9 jaar geleden
  • LoveMagic

    ik lees nog steeds graag dit verhaal (alleen lees soms een maand niet maar haal dat dan weer in)

    9 jaar geleden
  • Yasha

    Oeh ja en dan komt groemp

    Ik ben het helemaal eens met
    Dayxdreamer

    9 jaar geleden
  • dayxdreamer

    Firenze is geweldig! Hij verdient echt meer erkenning!

    En het zou wel grappig zijn als Delia Groemp tegenkomt als ze nog eens in het bos zit :p

    snel verder

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen