Foto bij ¤009¤

Hihi (': Ik vind het echt leuk om te zien hoe jullie denken dat het verhaal uiteindelijk zal gaan.
En super bedankt voor het plekje in de top eergisteren (: Was echt zo blij toen ik het zag.'
Maar hier dus het eerste stukje vanbuiten Fanlove, het verhaal begint nu op gang te komen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Wyrden

    Kudooo :)

    9 jaar geleden
  • Jarnsida

    Silas rules haha. Ik ben meestal wel van het uit de friendzone halen van best friends in verhalen, zo ook wat ik hier zie met Thomas en Celia. Maar de indruk die ik van Jonathan heb, hoe kort we hem dan nu ook pas hebben meegemaakt, laat me daaraan twijfelen. Hij doet me soort aan Damon van TVD denken. En dat is niet negatief. Tot hier mijn bedenkingen want zoals ik vorig hoofdstuk al zei: ik wil eerst Jonathan nog beter leren kennen voor ik een voorspelling doe en nu heb ik toch het topje van de ijsberg weggegeven. Ik kom hier later nog wel op terug :)

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Wij hebben gewoon toekomstige visie
    Wij weten wat er gaat komen... tenminste.. we denken dat we het weten hahah
    En die beschrijving over die seksfilms.. geweldig!
    Ik denk ook altijd van 'ieuw, snel weg hier'
    Dat mensen dat serieus kijken he. Yuk
    Oke ieder zn ding maar ik kijk dan liever comedy ofzo haha
    En aawh ze zijn zo leuk en perfect samen!
    Er komt echt een relatie tussen hun. Als die er niet al is..
    Ik ben benieuwd waar Thomas haar heen gaat brengen
    En die baas is zo lief. Alleen hou ik niet van mannen met staartjes. Waarom weet ik niet maar die baas lijkt me wel een schatje

    Kudo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen