13 februari 2015

N'ah, sommigen van jullie weten misschien wel dat wij met onze hele klas + een vriendin van ons, onze mentrix 54 rode rozen gingen geven. Nou hebben we dat dus vandaan. In de pauze tussen het 2e en het 3e uur opgehaald, en we stonden dus met zijn zevenen rond de stamtafel 54 rozen uit het plastics te halen, en ze te 'schikken' zodat ze in de vaas zouden passen. Onze mentrix liep dus langs, en wij heel panisch het verbergen, wat lukte, ze zag ons gelukkig niet. Toen gingen we naar geschiedenis, van onze geschiedenis leraar hadden we toestemming + aanmoediging gekregen om het tijdens zijn les te doen. Maar wij hebben dus een stagiaire voor geschiedenis, echt een rotwijf met een vreselijk irritante stem. Dus, wij waren nog niet klaar met die rozen en gingen met zijn drieën verder tijdens de les. 'Meiden! Stoppen! Dat doe je maar als jullie ze gaan brengen! Ik wil de les beginnen!' dus wij halen onze schouders op, pakken de vaas, emmer met rozen, en de rozen en lopen naar buiten. Toen gingen we buiten verder en kwamen we even later de les weer in, wonder bij wonder pasten alle rozen. Dus een kwartier voor de les klaar was pakken wij die vaas, de twee poster inclusief klassenfoto, er staan allemaal uitspraken op die poster, waaronder 'Voor tijdens na toets praten, Eins, Eva (lees die ff grieks), Unus' hij was echt mooi geworden, gister tijdens bevo nog allemaal aan zitten werken. Wij halen onze vriendin (vorig jaar blijven zitten :c maar deed wel mee) dus op uit wiskunde les, die andere gassies keken ons echt zo aan van WTF gaan die doen en de wiskunde leraar moest lachen omdat wij het het 2e uur al met hem afgesproken hadden dat we haar gingen kidnappen. Dus wij zo, ik en drie vriendinnen vooraan met die posters en de vaas met rozen er in voorop, en de rest achter ons aan. Onze geschiedenis leraar ging mee om te filmen, hahaha. Dus wij komen die klas binnen, maar ze was eerst redelijk chagrijnig volgens de klas die ze toen had haha. En toen zag ze ons en ze begon te lachen en toen moest ze huilen en zij ze lachend dat we haar alleen maar wouden zien huilen, en toen gaven we die posters en de kaart en toen moest ze echt huilen en het was echt super lief enzo en n'awh het was gewoon super leuk en lief en alles (cool) (flower)

Reageer (2)

  • Topaaz

    Haha super leuk geschreven Leo!

    9 jaar geleden
  • Moontalk

    Yup ze keken jullie heel raar aan, zeker toen jullie zeiden dat jullie me gingen kidnappen. Maar het was het waard (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen