De cijfers 08.00 verschijnen in het rood op mijn digitale wekker. Mijn vijfde ochtend al in Dubai snel keek ik naast me en zag dat Ilias nog sliep hij is zo schattig als hij slaapt! Zachtjes kroop ik me bed uit en nam ik nog een snelle douche. Ik hoorde al wat gerommel in de slaapkamer dus waarschijnlijk is Ilias ook al wakker. Snel deed ik me witte jeans met een knal roze shirt aan en liep de badkamer uit. mijn ogen vielen neer op de gespierde lichaam van Ilias. Een kleine glimlach verscheen er op Ilias gezicht toen die door had dat ik hem aan het aanstaren was. Ilias duwden me met ze handen naar hem toe en kwam met ze mond dichterbij me oor 'zal ik een rondje voor je draaien schat' en ja hoor voor dat ik het wist was ik weer getransformeerd in een tomaat snel draaide ik me hoofd om. 'Wat ben je toch schattig als je verlegen word' glimlachte Ilias. Kleed jij je nou maar om schat dan kunnen we zo ontbijten. 'Komt goed lief ik ga even douchen' ik besloot in die tussentijd om maar even een fotograaf te bellen want ja als je eenmaal in Dubai bent met de man van je leven moet je het vast leggen! Eerst nog maar even vragen of Ilias niet stiekem al plannen heeft gemaakt. 'Ilias schat heb je morgen al plannen?' Schreeuwde ik door de deur. 'Nee, morgen word jou dag schat wat jij wilt doen, doen we!' Met een trotse glimlach begon ik de afspraak te maken, morgen dus 2 uur op het strand. Ik hing net op en Ilias kwam de badkamer uit, wouw wat ziet hij er goed uit! 'Ga je mee liever' verstoorde Ilias me gedachten. Hand in hand liepen we de lift in, ik schok toen ik zag wie er ook stond! De man van een paar dagen geleden die me bleef aankijken en zoals gewoonlijk deed hij het nu ook! Zonder dat ik het door had kneep ik harder in Ilias hand 'gaat alles wel goed met je schat' vroeg Ilias bezorgd. 'Jaja gaat goed ik kreeg alleen een beetje hoofdpijn van de leegte denk ik' Ilias knikte en gaf me een kus. Samen liepen we de lift uit en begonnen aan het ontbijt.

Reageer (2)

  • xBambinoox

    Maar die man ben ik beetje vergeten hij keek tog alleen maar naar dr heeft die ooit iets tegen haar gezegt ik ben de verhaal echt helemaal vergeten na zolangge tijd

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    YEAAAAHHHH
    MEER ILIASSSSSSSSS
    JE MAAKTE ME ZO BLIJ MET DIT HOOFDSTUKJE!!!!
    Ik heb Ilias echt zo hartstikke veel ongelofelijk lang gemist!!!!
    Ilias mijn schatje!!!!
    Ik zie hem ook al helemaal voor me hahaha
    Mijn lieve hottie
    Ja MIJN lieve hottie, ik claim hem
    Hahaha
    OMG you made my day!!!

    Kudo!
    Snel verder schatje!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen