"Kijk is voor madame" Zei hij terwijl het bord voor mijn neus legde. Hmmm hier had echt trek in. "Dankuwel" zei ik en begon aan mijn 1ste hap. Ilias deed het zelfde. " Wat gaan we vandaag doen?" Vroeg Ilias met een volle mond. Ik keek hem met grote ogen aan. " Dat is een verassing" zei ik terwijl ik begon te lachen. Zorg er maar voor dat je je mooiste kleren aan heb schat.
"Oehh wat is madame van plan" zei hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen heen en weer ging. Ik kon het niet laten, ik moest lachen! "Iliassss!" schreeuwde ik! Ilias moest nu ook lachen! " Sorry schatje. "Hoe laat is het eigenlijk?" Vroeg ik nog half lachend "Bijna 12 uur" "wajoo tijd gaat snel! Ik ga alvast naar boven om me klaar te maken" "is goed schat ik kom er zo aan" en weg was ze. Snel propte ik me brood nog in me mond en liep terug naar de hotelkamer. "Schatje ik ben er weer" schreeuwde ik maar kreeg geen antwoord.
Pinar?... Waar ben je? hmm geen antwoord.. snel deed ik een rondje door de hele kamer maar ze was nergens.. ik besloot om door heel de hotel te kijken maar ook daar was ze er niet. Ik plofte neer op bed en belde de politie maar.

Politie: goedemiddag met de politie, wat kan ik voor u doen
Ilias: me vrouw is vermist.
Politie: hoelang is u vrouw al verdwenen.
Ilias: al zowat een uur.
Politie: sorry meneer ik kan dit niet opgeven als vermissing.
Ilias: wat zijn jullie nou voor politie, mijn vrouw is vermist! Kan je wel horen of niet soms?!
Politie: het spijt me meneer maar ik kan niks voor u doen.
Ilias: het spijt u? Tss zo jullie geld verdienen hea ik klacht jullie allemaal in ik zoek me vrouw zelf wel!
Politie: fijne dag veder
Ilias: pffff
*pieppieppiep

Verbinden verbreken heaa wajoo en dat dus "de politie" noemen..

Reageer (2)

  • Girlicious

    Wel een beetje extreem Ilias..
    Wie weet is ze gewoon op avontuur hoor
    Ze hoeft niet gelijk vermist te zijn
    Die enge stalker freak jongen heeft haar ontvoerd!! Wedden!!
    Ze had hem ook over die creep moeten vertellen!!!!
    Oohhh Pinarr......
    Waar ben je en hoe gaat het met je?
    Wat is er gebeurd?! :O

    Kudo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • xBambinoox

    Fackk de popoo JWZ

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen