Geschreven op 6 februari, maar vandaag is het 18 februari 2015 ^^

Lawl, this is the story I wrote after my History test on which I couldn't concentrate and shizzle. Idk waarom ik het jullie last lezen tho :') It kinda sucks.

SA - "Pappa"


De vlechten in haar blonde haren hingen over haar schouders. Het meisje was jong. Ze begreep het niet. Ze had een gele ster op haar vestje geprikt, met het woord 'Jood' er op. Haar moeder glimlachte door de enkele tranen op haar gezicht heen. "Sarah, je moet nu sterk zijn," zei de blonde vrouw, een brok vormde zich in haar keel. Het meisje vroeg zich af waarom. Ze vroeg zich af waar hij was. Haar rugzakje lag in elkaar gedrukt op de grond. Met kleine pasjes liep ze er heen en pakte ze hem op. Vervolgens liep zij samen met haar moeder naar de school. Tranen rolden over hun wangen. Het meisje was verdrietig. Ze miste haar vader. Maar begreep niet waarom. Op school aangekomen twijfelde het meisje of ze het aan haar juf zou vragen, omdat haar moeder niet antwoordde. Het meisje vroeg het uiteindelijk niet aan haar juf, en liep door naar haar vriendinnetjes. Maar nog steeds begreep zij het niet. Ze begreep niet, waarom die mannen die een vreemde taal spraken, haar vader in zijn hoofd hadden geschoten. Ze wist dat het te maken had met de ster op haar vestje. Maar wist niet waarom.
Comment van m'n leraar d'r under: Wauw, talent heb je toch hé meid! Mee door blijven gaan



And I was like, aha, zo goed is t niet but thanks. Het verzacht de 4.3 een beetje

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen