Foto bij 19. Anger

Then the wind blew her hair up. I had never smelled anything like that.

16-05-1940

Dagboek
Waarom bestaan er wezens die de macht hebben in deze wereld? Als mens werd er al gezegt wat je moest doen, wat je moest denken. Dacht je niet zoals de leiders dan werd je in de gevangenis gegooit of erger....

Zelfs bij ons, De sterkste wezens die op de planeet rondwandelen, zijn er leiders die zichzelf als het aller belangrijkste zien. Die zichzelf als de zon zien waar de rest omheen draait. De Volturi heten ze bij ons.
Vampieren die al duizenden jaren op deze aarde rondlopen.
Ze kwamen ons vandaag opzoeken vanuit Italie om ons te vertellen dat we het verdrag moesten verbreken. Als ik Mary niet tegen had gehouden was ze ze aangevlogen!
Gelukkig was Carlisle er. Aro schijnt hem te mogen om dat hij lang geleden ook bij de volturi gezeten heeft.

Uiteindelijk na uren praten gingen ze weg. Het leek alsof ze het accepteerde.
Het enige waar ik me zorgen over maak zijn Aro's gedachten. Het was niet dat hij eraan dacht om ons aan te vallen. Het was juist dat hij iets totaal anders dacht. Aan vlinders in de woestijn. Het leek wel alsof hij expres iets dacht zodat ik zijn gedachten niet kon horen.
En nu?
Nu maak ik me zorgen.
EDWARD

Dankje voor de reacties van vorige keer (A)

Reageer (3)

  • Bohemian

    Aro is cool!

    1 decennium geleden
  • sanneblack94

    Spannend x3..
    snel verder
    x<33

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Aro is ook niet gek. Maar wat is hij dan van plan? *Kijkt ongerust.* Stomme Aro, als je nou voor een moment even mee werkte. x]. Dan kwamen we allemaal een stuk verder. Hij voert iets in zijn schild, dat sowieso. Maar wát..
    Gauw verder bitte !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen