Foto bij 1. De kennismaking van Caspian en zijn hond

:3

Er was eens een prins. Hij was zeventien, had langer bruin haar tot aan zijn hals en had donkerbruine ogen, bijna net zo donker als zijn pupillen. Hij heette Caspian, nogal een rare naam. Caspian leek op een Spanjaard maar neen, dat was hij helemaal niet. Hij was een Telmarijn die in Narnia woonde. En Narnia was veel mooier dan Spanje door zijn natuur, de azuurblauwe zeeën en de wonderlijke wezens die er woonden. Ja hoor, in Narnia woonden er wezens die wij, als mensen op de aarde, ons nauwelijks konden voorstellen. Zoals faunen, centaurs, dryades, satirs en verschillende sprekende dieren. Op een dag werd hij wakker gelikt door zijn hond, een Beagle. Die hond luisterde alleen naar hem, bij andere mensen of wezens beet hij in hun schoenen, pantoffels of poten, wat ze natuurlijk niet leuk vonden. Maar Caspians hond, die vond het wel leuk. Hij stond op en had wel zin in een wandelingetje, en deed hij dat dan ook. Hij genoot erg van zijn wandelingetje en snoof de frisse lucht op. Tot hij een paar stemmen hoorde, die hij tot zijn spijt herkende. Het waren de Pevensies, en als er één ding was dat hij haatte, waren dat de Pevensies wel.

Reageer (5)

  • SellMeCandy

    OMG hij is knap! :Y)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    oeh en Suzan dan?

    snel verder

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Caspian is stom, want de Pevensies zijn wél koel. :9~

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Hij kán de Pevensies toch niet haten, Will is zooo cute, die kan je toch niet haten? :9~
    Maar okee, Caspian is ook schattig ^^

    1 decennium geleden
  • Lioness

    mooie foto :9~
    haat hij alle pevensies? ook susan?

    GEWELDIG!!
    snel verder he

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen