Foto bij De verhuis

tadaaaa...

Gill beweert dat de foto uit een film komt, dat betwijfel ik xD

Ja, we zijn verhuisd voor mams werk. Omdat we dreigden in geldnood te komen, moest moeder dus ook gaan werken. Nu mam promotie heeft gekregen, moesten we verhuizen. Nu ik 14 jaar ben, zijn we verhuisd. Omdat we met zo'n snel moesten verhuizen, is alleen Justins kamer af, de mijne nog niet. Dus totdat mijn kamer af is, moet ik bij Justin slapen. Hij is een echte geluksvogel want hij is diegene die een tweepersoonsbed kreeg. Omdat mam het zo stom vindt om mijn matras op de grond te leggen, moet ik bij in dat tweepersoonsbed. Ook al lijkt me dat zo raar! 'Dat schept een band', zegt moeder. Niet de verkeerde hoop ik. Ik zit nu ongeveer al een maand op mijn nieuwe school. Het valt allemaal wel goed mee. Ik heb al een nieuwe vriendin Ellie. Ze is zelfs al mijn beste vriendin en daarom heeft ze mij een geheim vertelt, een geheim dat niemand anders weet. Ellie is verliefd. 'Wat is daar nou speciaal aan?' zou je denken, dat dacht ik dus ook, totdat ik hoorde op wie. Zij is verliefd op mijn broer Justin. Ja, ik schrok er ook van. Maar over jongens gesproken. Die jongens op school zijn soms wel irritant. Sommige proberen indruk te maken op me, sommige pesten me omdat ik bezig ben met he milieu en de natuur, sommige proberen me gewoon belachelijk te maken en sommige willen gewoon vrienden worden. Er is alleen 1 ding dat wel tegen valt. Mijn punten op school zijn echt slecht en mijn ouder zijn daar kwaad om, ook mijn gedrag vinden ze onacceptabel. Maar het is toch zo moeilijk om je zo snel te moeten aanpassen.

I can't write!!

Reageer (2)

  • Eef95

    You CAN write

    1 decennium geleden
  • Serenity

    MAAR IK DACHT DAT. das een jaar geleden of meer dak die film heb gezien :'d


    MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI. de verkeerde band -plat-

    VERDEEER _O_


    you can write (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen