Foto bij Hoofdstuk 11 ~ O3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Sleepsong

    :O :O :O Hier wacht ik al lang op!! (en ik ben duidelijk niet alleen) Ryan en Jess zijn echt zo lief samen!!!
    Hier moet ik even een mooi liedjesliedje voor zoeken, I'll have to go with Coldplay - In my head. of Magic Origineel is het niet maar Coldplay is echt the king van de liefdesliedjes. En misschien loop ik wel een beetje voor met liefdesliedjes maar Ryan is duidelijk verliefd, toch?! En ik ben geen expert op het liefdesvlak, verre van zelfs, maar ik heb al vaak gehoord dat mensen verliefd worden op hun beste vriend(in) en nog lang en gelukkig leven. (En dat is maar een klein beetje overdreven ^^) Dus ....
    Ik hou nog altijd zoveel van jouw woordgebruik, ben er zelfs oprecht jaloers op! Maar stiekem kan ik niet langer wachten op dat kleine beetje romantiek dus ik ga verder lezen in de hoop dat er vonkjes gaan komen in de volgende hoofdstukjes!

    9 jaar geleden
  • FroIIo

    Gestemd :) En dan nu...
    OMG!!!! RYESSSSSSSSSSSSSS! MORE! WHAAAAAA!

    9 jaar geleden
  • Altaria

    I love it!

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Ik begon al bijna te flippen (lees: fangirlen) toen ik die waarschuwing las :$
    Ryan is echt super cute (H)
    Waarom moet je het nu laten stoppen?

    9 jaar geleden
  • MacGyver

    Ryess! Ryan is gewoon bijna te schattig. Dat sta melen en dat verlegen doen. Ik hoop echt dat ze binnenkort gaan zoenen.

    Ze zijn gewoon schattig samen. Laat Charlie niet ineens tussen ze komen, hoor.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen