Foto bij Hoofdstuk 11 ~ O4

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • LoveIron



    OMG ik ga dood hier dit is zo geweldig fantastisch ik hou hou hou hiervan snek verder kus

    9 jaar geleden
  • Sleepsong

    H&M ondergoed!!! ^^ Was dat bewust of onbewust?

    9 jaar geleden
  • Sleepsong

    Haha dit is echt zoals bij een film je weet dat de kus nog niet gaat komen al is het moment perfect en hoop je dat ze wel degelijk nu gaan kussen. Jess kan echt zichzelf zijn bij Ryan en Ryan geeft inderdaad goed advies. Die twee horen gewoon samen. Ik ben heel benieuwd naar de rest van jouw verhaal. Want ik weet gewoon dat er nog verrassingen aankomen en onverwachtse twisten. En ik koester dit verhaal echt. Ik heb dit echt nog nooit gehad bij een verhaal zelfs niet bij een boek.
    Dus lieve Nina, dit verhaal is ongelofelijk goed! Hoe jij zoveel thema's in één verhaal kan gieten... Liefde, nostalgie, ontzettend groot verdriet, grootse vreugde. Zoveel verschillende dingen die allemaal mooi bij elkaar aansluiten. En uit het niets komen maar toch ongedwongen aanvoelen.
    Vind het toch een heeeel klein beetje erg dat de romantiek hier al eindigt! ^^

    9 jaar geleden
  • _ephemeral_

    ik ging letterlijk DOOD! gewoon, ik ben geen fangirl van 1D of 5SOS maar hier... god je had me moeten zien! én en al blozen en piepen! Ga zo door SISTER!

    9 jaar geleden
  • Kattris

    HOE IS DIT NIET EEN KUSMOMENT
    DIT WAS HET PERFECTE KUSMOMENT
    REALLY
    OMFG
    WAAROM
    NEEEEEEEEEEEEE

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen