Naam: Wolfstar
bekend van: Crazy, Birthday wishes en All was well

Stefanie: Hallo iedereen en welkom bij de twintigste editie van 'Ondervraag een Quizzer'. Onze gast voor vandaag is Wolfstar!
Wolfstar: *Komt het podium op en probeert niet te struikelen*
Stefanie: Stel jezelf even kort voor.
Wolfstar: Hallo, ik ben Lizor aka Lisa en ik ben zeventien jaar.
Stefanie: Aangezien je leeftijd, gok ik dat je nog naar school gaat. Wat volg je?
Wolfstar: Ik ga inderdaad nog naar school, ik zit op de HKU - Hogeschool van de Kunsten Utrecht - en ik studeer Audiovisuele Media om later scenario schrijfster en regisseur te worden van fictie films
Stefanie: Hoe heb jij Quizlet ontdekt?
Wolfstar: Een vriendin van me - EvaSalvator hier op Quizlet - heeft me erop gewezen, ik ben haar nog steeds dankbaar daarvoor haha.
Stefanie: Wat is je favoriete genre(s) om te lezen op Quizlet?
Wolfstar: Ik lees eigenlijk vrijwel alles, maar uiteindelijk is fantasy toch wat mij het meeste aanspreekt.
Stefanie: Zelf heb je ook enkele leuke story's, waaronder Harry potter verhalen. Schrijf je hierover graag?
Wolfstar: Ja, ik ben een diehard Harry Potter fan en ik vind het ook echt geweldig om hierover te schrijven!
Stefanie: Kan je even iets vertellen over je recentste story?
Wolfstar: Mijn nieuwste story die dit jaar gestart is, heet Crazy en het is een Sirius Black/Marauders story die gaat over de beste vriendin van Lily die gemarteld is door Voldemort en daar een enorm trauma aan over gehouden heeft en moet zien te overleven terwijl de liefde van haar leven in Azkaban zit voor de moord op haar beste vrienden. Allemaal heel vrolijk en zo, haha.
Stefanie: Jij organiseerde "Secret Santa"! Ik vond dat zelf een leuk initiatief. Hoe kwam je op het idee?
Wolfstar: Ja, klopt! Ik had het eigenlijk van tumblr omdat daar elk jaar zulke dingen georganiseerd werden en het leek me leuk om dat naar Quizlet te halen.
Stefanie: Ga je het eind dit jaar opnieuw doen?
Wolfstar: Waarschijnlijk wel, maar dan moet ik het wel wat beter regelen dan afgelopen keer. *Lacht*
Stefanie: We zijn aan het einde van dit interview gekomen. Is er nog iets dat je zelf wilt vertellen aan de lezers?
Wolfstar: Bedankt voor het lezen en kom vooral een keer langs in mijn gastenboek of mijn inbox om te praten.
Stefanie: En natuurlijk, mijn laatste vraag voor jou. Hou je van oreo koekjes? *Geeft Wolfstar een oreo koekje*
Wolfstar: Ik ben een cookiemonster *nom nom* haha
Stefanie: Dit was het dan alweer! Ik hoop dat jullie het alweer een leuk interview vonden. Als afsluiter van dit interview heb ik helaas minder goed nieuw. Door tijdsgebrek en drukte op het werk, moet ik jullie meedelen dat dit het laatste interview was. Ik vind het zelf ook enorm spijtig, maar het was leuk om twintig verschillende personen te mogen interview en te leren kennen! Bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft aan de interviews en natuurlijk ook bedankt aan de lezers!

Reageer (7)

  • DreamyHoran

    Jammer dat je stopt, het was echt leuk! (:
    X

    9 jaar geleden
  • Bloodstreams

    Jammer dat je gaat stoppen, maar het was een erg leuk initiatief

    9 jaar geleden
  • Nanor

    Jammer dat je gaat stoppen, maar heel gaaf dat je het gedaan hebt!

    9 jaar geleden
  • Monks

    Aaaw wat jammer dat je gaat stoppen, maar ik begrijp het wel :-(. Ik vond het superleuk om iedere week interviews van anderen te lezen en ik vond het zelf ook leuk om geïnterviewd te worden, dankjewel :-)

    9 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Oh, jammer dat je gaat stoppen met de interviews. Het was heel leuk!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen