Foto bij Part 6.

We beginnen rond te kijken en al snel zie ik de leiders boven op een balkon verschijnen. Max begint een speech af te steken waar ik eigenlijk niet veel van hoor. Mijn ogen zijn op Eric gericht die me aankijkt. "Initiates, na het eten zijn jullie vrij om te doen wat jullie willen, maar zorg dat je genoeg nachtrust hebt, jullie zullen het kunnen gebruiken morgen bij de start van jullie trainingen." Zegt hij. "En smakelijk eten allemaal." Zegt hij dan. Iedereen gaat zitten en begint te eten. "Gaan we vanavond onze eerste tattoos halen?" Hoor ik Sam plots vragen. Ik knik en krijg een brede lach op mijn gezicht. "Like duuh." Zeg ik dan waardoor ik haar ook zie lachen. We beginnen te eten. "Eet niet teveel, de Dauntlesscake is hier geweldig." Hoor ik plots van enkele plaatsen naast ons komen. "He jij bent toch Tori? Jij hebt mijn aptitude test afgenomen." Hoor ik Sam zeggen waarop ik de vrouw zie knikken. "Ik hoorde jullie net over tattoos praten, jullie zijn allemaal welkom straks, ik zal ze met veel plezier zetten." Zegt ze dan met een knipoog. We eten gezellig verder. "Candors, wij hebben helemaal nog geen kennis gemaakt." Zegt Simon dan. Het meisje lacht. "Ik ben Hanna en dit is Nate." Zegt ze terwijl ze naar de jongen naast haar wijst. We stellen onszelf ook voor en beginnen dan een gezellig gesprek. Na een uurtje besluiten we de pit in te gaan. "Ik zie jullie straks?" Hoor ik Tori nog vragen en we knikken allemaal naar haar. Lachend lopen Sam en ik arm in arm de pit in met Luke lachend achter ons aan. Ook Hanna en Nate zijn met ons meegekomen, alleen Simon en Jess wouden naar de kamer. "Wat gaan we eerst doen?" Hoor ik Luke vragen. "Meridith." Hoor ik plots streng achter me. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van Eric. "Ja?" Vraag ik hem dan. Hij grijnst. "Weet jij waar Jess is?" Ik trek mijn wenkbrauw op. "Waarom zou ik weten waar jou zus ligt te flikflooien met Simon? Ga misschien eens in de slaapkamer kijken." Ik wil me omdraaien maar voel een ruwe hand rond mijn pols die me ruw weer omdraait. "Ik zou een iets minder felle mond opzetten als ik jou was. Ik ben toevallig wel je leider." Zegt hij dan. "Ik zal het proberen onthouden, Coulter." Zeg ik dan en trek mijn pols los. Hij stapt weg en ik schud mijn hoofd. "Je bent hier net en je brengt jezelf nu al in de problemen." Hoor ik van naast me komen en kijk naar Tori die naast me staat. "Problemen? Hij is degene met een probleem." Zeg ik dan kwaad. "Aan mijn broer komt niemand zonder daar ook maar een gevolg aan te krijgen of zonder dat ik bits terug ga doen." Zeg ik dan en zie Tori lachen. "Let toch maar op, je zou niet de eerste zijn die.." Ze breekt haar zin af. "Die wat?" Vraag ik haar dan. Ze schudt meteen haar hoofd. "Ik mag zo'n zaken niet zeggen over leiders, sorry." Zegt ze dan. "Komen jullie mee, dan kunnen jullie tattoos en piercings kiezen." Zegt ze dan terwijl ze haar arm rond mij en Sam legt. Lachend lopen we met haar mee naar de shop. Ik kijk mijn ogen uit in de vele uitstalramen en boeken die verspreid in de shop liggen. Plots komt er iemand binnen. Ik kijk op en zie dat het Four is. "Wow, drukte. Initiates hebben je shop blijkbaar ook al ontdekt." Zegt hij lachend tegen Tori. "Ik heb ze meegenomen, ze wouden graag tattoos dus." Hoor ik haar antwoorden. "Kan ik morgenavond komen om mijn tattoo af te werken?" Hoor ik Four dan vragen. "Ja hoor kom maar tegen 9 uur." Zegt ze dan met een lach.

Reageer (1)

  • Rhovaneth

    Leuke story! Alsjeblieft verder?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen