Foto bij 03

We liepen de trappen af, onderweg naar het trainingsveld. Ik had een dure Canon camera in mijn handen geduwd gekregen, want Mila zei dat we misschien wel wat leuke foto's konden maken voor op social media. Het zonnetje scheen vrolijk en er was een lichte wind, het beloofde een prachtige dag te worden. Terwijl ik eigenlijk al richting de tribune liep, maakte Mila een onverwachte beweging en sprong over het hek heen. Ze liep zwaaiend het veld op. Ik vloekte binnensmonds, ik was niet zo lenig, had een dure camera in mijn handen en ik had chelsea boots met hakken aan. Niet zo slim dus. Morgen trek ik, net als Mila, mijn air max aan. Ik klom zo snel en soepel mogelijk het hek over, het was een wonder dat ik niet viel, en liep haastig achter Mila aan, die al bijna bij het groepje jongens was. Ze waren er duidelijk nog niet allemaal, want ik telde er maar zes. 'Jongens!' riep Mila toen ik haar had ingehaald. Het groepje keerde zich naar ons om en begroette Mila met een glimlach en een high-five. 'Jongens, dit is jullie nieuwe stalker!' Mila wees naar mij. 'Feline en ik gaan jullie het komende half jaar fotograferen voor social media enzo.' ze gebaarde naar de camera in mijn handen. 'Vandaag toch niet? Ik heb geen make-up op.' grapte een blonde jongen. Hij stak zijn hand naar me uit. 'Ik ben Nicolai!' 'Feline!' zei ik terwijl ik zijn hand schudde. De andere jongens heette Lucas, Daley, Joel (zijn kont is nog mooier van dichtbij!), Davy en Lasse. Terwijl we aan het praten waren, kwamen er steeds meer voetballers bij ons staan. De namen kon ik slecht onthouden, maar dat kwam hopelijk vanzelf. Toen ook de trainer zich bij ons had gevoegd, was het tijd voor Mila en mij om het veld te verlaten en op de tribune plaats te nemen. Frank de Boer deelde het team op in twee groepen, maar na een paar seconde kwam hij erachter dat er iets mis was, want zijn teams klopte niet. Hij keek op zijn klembord en vervolgens weer naar de groep. 'Waar is Fischer?' hoorde ik hem duidelijk roepen. Op dat moment kwam er iemand uit het clubgebouw sprinten. Mila stootte me aan. 'Nu gaan we het krijgen!' Een blonde jongen sprong behendig over het hek en rende naar Frank toe. 'Sorry! Ik stond nu écht in de file, ik was...' 'Fischer, je bent wéér te laat!' onderbrak Frank hem. 'Ik was nu echt op tijd opgestaan! Ik stond echt in de file, ik meen het serieus!' Frank knikte en gooide hem een hesje toe. 'De volgende keer gewoon wat eerder van huis weggaan, ja? Opwarmen!' Fischer trok het hesje over zijn hoofd en wierp een blik op de tribune. Onze ogen vonden elkaar al snel en ik voelde wat borrelen in mijn buik. Hij verbrak het oogcontact en sprintte naar de rest van zijn team toe om mee te doen met de warming up.

Reageer (4)

  • Kjalaney

    NICOLAI! AAAAAH! En Vik, Vik is echt een stommerd. HAHA

    9 jaar geleden
  • Yestherday

    Viktor (:
    Ik ben benieuwd welke kant her verhaal opgaat.

    9 jaar geleden
  • Rawrsjell

    Waaaaa spannend!

    9 jaar geleden
  • PrimRue

    VIKTORRRR ^^
    Leuk stukje! (:
    Snel verduuurrr (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen