Foto bij 07

You did it guys!! Hier nog eentje xxxx

De volgende dag scheen het zonnetje opnieuw toen ik door het hek van de Toekomst liep. 'Goedemorgen!' hoorde ik, en ik keek om. Nicolai liep achter me en haalde me in. 'Klaar voor je tweede dagje?' Ik knikte. 'Ja, ik vind het leuk hier!' Hij kneep zijn ogen een beetje dicht door de zon. 'Gelukkig maar. Ik hoorde dat jij en Mila bij de wedstrijd zijn, zondag?' Ik knikte opnieuw. 'We moeten jullie begeleiden! Mijn broertje ging bijna huilen toen ik vertelde dat hij mee mocht om de wedstrijd te kijken.' Nicolai lachte. 'Leuk altijd, van die jongetjes die fan zijn. Dat zijn de leukste fans.' Hij hield de deur voor me open en ik ging naar binnen. 'Ik heb een gesprekje met de staff.' zei hij toen we bij de trap waren aangekomen. 'Ik zie je wel weer!' we namen afscheid en ik liep de trap op. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat voetballers zo aardig waren, ik dacht altijd dat ze arrogant waren. Mila zat al achter haar bureau toen ik binnen kwam. 'Hi!' Mila typte een mailtje. 'Ik heb bedacht hoe ik jou aan Viktor kan koppelen!' Ik zette mijn tas neer en liep naar het koffiezet apparaat. Eerst koffie. 'Ook goedemorgen. Je bent hier wel enthousiast over, he? Ik heb nog maar amper met hem gesproken.' Mila kauwde op de achterkant van haar pen. 'Maar dat wilt niet zeggen dat jullie elkaar niet leuk vinden. Weet je wie hier tien minuten geleden door de deur naar binnen koekeloerde?' Ik ging met mijn latte macchiato naast haar zitten en zette mijn computer aan. 'Nee?' Ik keek Mila aan. 'De enige echte Viktor! Duidelijk voor jou, we zitten op een doodlopend stuk dus hij is speciaal voor jou omgelopen om even naar je te kunnen kijken. Zijn blik stond ook erg teleurgesteld toen hij zag dat ik hier in mijn eentje zat.' Mila trok een pruillip. Ik wreef lachend over haar rug. 'Ach, meisje, dat komt goed! Weet je aan wie ik jou ga koppelen? Nicolai! Hij is echt leuk, ik sprak hem net nog.' Mila keek me grijnzend aan. 'Vind ik ook!' Ik stak mijn hand op voor een high-five. 'Is operation-voetbalvrouw dan nu officieel?' Mila beantwoordde de high-five. 'Helemaal! We gaan ervoor!' lachend gingen we verder met ons promotieplan. Om half 10 werd er aangeklopt. Mila en ik keken op van onze computers. Het hoofd van Nicolai keek nieuwsgierig door de glazen deur heen. We wenkte hem. 'Hé, ik dacht, ik ga even langs jullie! Ik ben te vroeg!' Mila stopte met typen. 'Jij ook al! Viktor stond hier al om kwart voor negen!' Nicolai wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Dat had vast een andere reden!' Mila en Nicolai wisselde veelbetekenende blikken naar elkaar en ik zuchtte diep. 'Viktor en ik vinden elkaar niet leuk hoor!' Nicolai en Mila schaterde het allebei uit. 'Ik heb een idee!' riep Mila en ze trok Nicolai naar zich toe. Ze fluisterde wat in zijn oor en de grijns op zijn gezicht werd steeds breder. 'Geef me je nummer, ik ga dit regelen!' Mila noemde haar nummer op terwijl Nicolai het in zijn telefoon opsloeg. Ik deed net alsof ik niks doorhad en druk aan het typen was, maar in werkelijkheid was ik een beetje bang voor Mila's plannetjes. Zodra Nicolai weg was, gooide ik een pen naar Mila's hoofd. 'Wat nou!' riep Mila uit nadat ze net op tijd was weggedoken voor de pen. 'Nicolai regelt een date voor jou en Viktor, en ik heb bijna het nummer van Nicolai. Voetbalvrouwen power!' Ze liet haar spierballen zien en ik lachte. 'Mil, je gaat me toch niet echt koppelen? Hij vindt me écht niet leuk namelijk. Ik ben een van de honderd.' Mila keek me zuchtend aan. 'Jongedame, aan het eind van de dag heb jij een date met een knappe man in je agenda staan. Dus niet zeuren en laat mij dit regelen. Pak je jas en de camera, we gaan naar de training kijken.'

Ik had gelukkig vandaag wel mijn air max aangedaan, want het had een beetje geregend vannacht en er lag overal modder op het terrein. We namen nu gelijk plaats op de tribune en ik zag dat Viktor tegen het hek geleund stond. Hij was in gesprek met Nicolai en ze keken ineens onze kant op. 'Ze hebben het over ons!' siste ik naar Mila. 'Doe alsof je niks doorhebt, dan komt alles goed. Vertrouw me!' Nicolai kwam naar ons toegerend en hij stak zijn duim op naar Mila. 'Geregeld!' riep hij. Ik zuchtte op hetzelfde moment dat Mila 'Yes!' riep. Viktor en Nicolai hadden zich ondertussen bij de rest van het team gevoegd.
Toen de training was afgelopen, stond Mila op. Nicolai riep haar en ze rende van me weg. Thanks Mila, net nu ik je nodig had. Viktor zag het ook, want hij liep naar mij toe. Hij sprong over het hek en kwam naast me lopen. 'Hoi.' zei hij een beetje ongemakkelijk. 'Hoi.' antwoordde ik op dezelfde toon. Awkward. 'Ik hoorde dat je met mij op date wilt?' Ik stond gelijk stil. 'Wie heeft dat nou weer gezegd?' Hij stond ook stil en keek me verbaast aan. 'Oh? Niet dan? Nicolai zei dat.' Ik kon wel door de grond zakken. 'Ik denk dat Mila en Nicolai ons proberen te koppelen.' Ik speurde het terrein af, maar ik zag ze nergens meer. 'Oh.' Viktor keek een beetje teleurgesteld. 'Maar.. Ik wil wel een keertje wat drinken als je het leuk vind. Of anders ga je vrijdag mee uit? Nicolai gaat ook mee dus als jij dan Mila vraagt, is het een dubbel date!' Hij keek me hoopvol aan. Ik wiebelde een beetje op mijn benen. 'Oke... Ja, ik ga wel mee uit. Daarna kunnen we misschien wel een keer wat drinken, dat zien we dan wel weer. Ja?' Viktor knikte hebberig. 'Ja! Leuk! Echt leuk!' Hij pakte mijn hoofd en kuste me op mijn wang. Ik schrok er best van. 'Geef je nummer, ik app je dan wel!' Ik gaf mijn nummer en we namen afscheid, want Viktor moest weer weg. 'Ik zie je bij de lunch!' riep hij terwijl hij naar de indoor trainingshal liep. Ik zwaaide en liep de andere kant op, terug naar mijn kantoor. Ik werd bijna misselijk door de kriebels in mijn buik. Was dit wel normaal? Ik kende deze jongen amper... Zodra ik het kantoor inliep, kwam Mila op me aflopen. 'Applaus! Hij kuste je!' Ik lachte. 'Applaus voor mij, ik heb namelijk een date voor jou geregeld!' antwoordde ik, en ze keek me verbaast aan. 'Hoe bedoel je?' Ik grijnsde. 'Jij gaat op date. Met mij. En Viktor. Én Nicolai!' Mila sloeg zichzelf voor haar voorhoofd. 'Hoe kunnen jullie nou kindjes maken als Nicolai en ik bij jullie zijn?' gierend van het lachen gaven we elkaar een knuffel.

Reageer (7)

  • PrimRue

    Hahaha geweldig hoofdstuk!!
    Leuk geschreven (:
    Snel verduuuurr (flower)

    9 jaar geleden
  • Vamos

    Me like!
    Thanks voor je berichtje! Kom maar op met de volgende hoofdstukken!

    9 jaar geleden
  • xlhovee

    Oooooooh ik vind je verhaal heel leuk! Snel weer een nieuw hoofdstuk? :)

    9 jaar geleden
  • Yestherday

    Hahaha geweldig!

    9 jaar geleden
  • Mariet1994

    Aah kei lief

    Ps later mag ik met Viktor trouwen

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen