Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Tomlinsbear

    cuteness overload

    7 jaar geleden
  • Smexy

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!

    Dit is zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo LIEF
    Ik weet nog dat we het er vorige week over hadden over wat je in dit hoofdstuk wilde doen en dat je het toen nog niet zeker wist, maar wauw je hebt er weer werk van gemaakt.
    Je maakt me nu heel benieuwd naar het epiloog en ja een leuk extraatje is altijd mooi meegenomen. Doe het over hun leven over 5 jaar ofzo, over hoe ze dan zijn. Of ze echt getrouwd zijn en kinderen hebben? Of weet ik veel. Jij weet vast wel iets te bedenken, daar ben ik zeker van.

    IK WIL NIET DAT HET BIJNA AFGELOPEN IS..
    Het maakt me zo verdrietig dat het bijna afgelopen is, maar ook zo blij dat we nu weten hoe het eindigt en dat ze eindelijk gelukkig kunnen zijn en hun leven verder kunnen leven in rozengeur en maneschijn.

    En ja ik lees het Lins en ergens diep van binnen vindt ik wel dat zo'n cliffhanger erin past hier, maar dat betekent niet dat ik er blij mee ben, want fuck wat wil ik haar reactie weten. Ze zal vast geschrokken zijn want ja wie had dit verwacht? Juist niemand...

    The only thing I can say is: I LOVE IT !!!!!

    En nu gaan we proosten: OP HARRY & VICKY

    9 jaar geleden
  • Chasing1D

    NO WHAT THE END?
    NO
    NO
    NO
    NO
    NO
    I CAN'T
    NO
    CAN'T AGREE WITH THAT
    OH MIJN GOD HELEMAAL VERGETEN DAT HET VERHAAL BIJNA OVER IS

    Ik hou zoveel van je schrijfstijl en hoe je je personages tot leven wekt
    oh gawd so gonna miss this story

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    God, ik ben echt jaloers op hun relatie, en daarbij dus jaloers op jouw schrijfstijl, aangezien jij dit verhaal schrijft, ja. Verdomme.
    Een blik in de toekomst van Vicky en Harry zou heel fijn zijn, dat zou potverdikkie heel erg fijn zijn, jaaaaaaaaaaa.
    LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFS

    9 jaar geleden
  • NicoleStyles

    Ahw.. ze zijn ook zo schattig samen <3 (H) (H)
    NEE DIT MAG NIET AFGELOPEN ZIJN!
    Vicky en Harry MOETEN echt samen zijn en een mooi leven leiden (lol)

    Na de epiloog natuurlijk nog een hoofdstukje, over de perfecte toekomst van Harry en Vicky (flower)
    Hoe ze samen getrouwd zijn, zij gehuld in een prachtige witte trouwjurk en Harry in een mooi zwart pak,
    met iedereen erbij en dan later kijken ze naar hun 2 kinderen en leven nog lang en gelukkig hihi ( mijn versie ^^)

    Elk hoofdstuk heeft weer een wauw factor, mijn woorden raken op na elk verhaal wat ik van je lees.
    En please, ga iets met dit talent doen, je hebt niet voor niks zoveel reacties en abo's.

    Ik hoop dat je snel met een ander verhaal gaat beginnen, want ik kan niet wachten!!
    Eerlijk gezegd kan dit verhaal niet lang genoeg duren...
    Harry (H) Vicky

    Xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen