Het begon op de warmste dag van het jaar, Breezy was met haar boyfriend Alin naar het strand gegaan. Ze liepen samen hand in hand over het strand, helemaal verliefd en genietend van het leven. Tot opeens Breezy een berichtje krijgt, van der ouders waardoor ze stil blijft staan ze gooit der telefoon in het zand kijkt Alin aan die nog niets wist ze schud der hoofd van nee en rent er zo snel mogelijk vandoor. Alin schrikt enorm en pakt der telefoon en leest het berichte waarin staat '' Morgen gaan we verhuizen naar Engeland'' Hij krijgt tranen in zijn ogen en kijkt of ze haar nog ergens ziet maar waar hij ook zoekt hij kan der niet vinden hij kijkt zoekend en angstig om hem heen het begint ook opeens te regenen maar hij wil niet stoppen met zoeken en zoekt overal onderweg lopend naar het bos ziet hij ineens een soort bewolking in de lucht wat niet veilig lijkt hij begint te rennen door het bos en ziet opeens Breezy liggen huilend onder een jonge boom die op der is gevallen toen Alin het zag wist hij niet hoe snel hij naar der toe moest rennen hij haalde de boom van der af en tilde der hoofd op ondertussen keek hij ook even achterom naar de wolken het leek alsof het uit elkaar barste en er begon ineens een hevige storm hij tilde haar op en rende zo snel mogelijk de wolken komen steeds dichter bij opeens begint hij snel te graven en graaft een soort kuil waar hij Breezy in legt en haar stevig vast zet door haar weer in te graven haar hoofd nog wel boven de grond en hij bedekt haar helemaal geeft haar nog een zoen en zegt '' Lieverd.... Ik wil dat jij nog van je leven geniet'' Breezy krijgt er niets van mee want ze is bewusteloos en opeens komen er een soort draai bewegingen in de wolken en er vliegen bliksem stralen uit heel veel kleuren Alin kijkt omhoog en bid nog een keer maar voor dat hij het wist wordt hij mee gezogen steeds sneller en Breezy die net bijkomt ziet het en probeert met al der kracht haar zelf te bevrijden en schreeuwt en huilt heel hard ''ALIN NO PLEASE ALIN ALIN COME HERE ''.........


~~~~~Wordt Vervolgt!!~~~~

Reageer (1)

  • Fagerman

    Oeh, het is inderdaad erg cuull :'))

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen