Foto bij 09

Ik keek op de klok. Het was iets voor negen en Viktor en Nicolai konden hier elk moment zijn. 'Mil, laten we onze schoenen aantrekken!' We liepen giechelend en een beetje aangeschoten naar de slaapkamer. 'Fee, ik ben een beetje aangeschoten.' Mila ging lachend op haar bed liggen en stopte haar hoofd in haar kussen. 'Niet doen Mil, zo verpest je je make-up!' Ik liet me boven op haar vallen. Mila gilde hard. 'JE PLET ME!' lachend duwde ze me van zich af en ik belandde gillend op de grond. Gierend van het lachen gingen we opzoek naar onze hakken. 'Kut man, ik kan hier toch niet op lopen! Ik neem mijn air max mee!' Ik propte mijn air max in mijn Celine tas. De deurbel ging, en we rende gillend door de slaapkamer. 'STIL!' riep ik en ik zwaaide met mijn armen. 'Anders horen ze ons!' We slopen op onze hakken naar de deur. Ik drukte mijn handtas tegen me aan om niet in lachen uit te barsten. We waren niet alleen aangeschoten, maar ook nog eens melig en zenuwachtig. Geen goede combinatie. Mila ging bij de deur staan en legde haar vinger op haar mond. Ze trok de deur open en liet een oerkreet horen. Ze keek verschrikt en gooide de deur weer dicht. 'Dat was de buurvrouw!' zei ze, en ik moest me vasthouden aan de kapstok om niet op de grond te vallen van het lachen. 'Doe open, sukkel!' Mila haalde een paar keer diep adem en deed de deur weer open. 'Hallo, mevrouw!' zei Mila alsof er niets gebeurd was. 'Eh.. Hoi.. Ik vroeg me af of ik even je kaasschaaf mag lenen? Ik kan de mijne echt nergens meer vinden.' Mila knikte. 'Ja, ik ga hem even pakken!' Ik keek grinnikend toe hoe Mila haar kaasschaaf pakte. 'Ik ga zo wel weg, dus je kan hem beter morgen terugbrengen!' zei Mila. De vrouw knikte. 'Veel plezier dan vanavond, jullie zien er mooi uit!' Ze buurvrouw verdween en op dat moment kwamen Viktor en Nicolai aanlopen, en we kregen weer spontaan de slappe lach. 'Dag droommannen!' zei Mila dramatisch. De jongens keken ons verbaast aan. 'Gaat het goed?' vroeg Viktor met een glimlach. Ik vertelde wat er zojuist gebeurd was en ze keken ons grijnzend aan. 'Nicolai is ook een beetje aangeschoten, maar hij probeert zijn mond te houden zodat het niet opvalt.' Viktor stootte hem aan. 'Toch, Nic?' Nicolai grijnsde alleen maar. 'Mooi!' zei ik en we liepen naar de taxi. 'Dan moeten we alleen jou nog wat cocktails voeren!' Viktor schoof dicht naast me op de bank, en Mila propte zich ook naarbinnen. 'Ik ben niet zo snel dronken!' Viktor keek stoer naar voren. Nicolai lachte hem uit. 'Niet zo snel... omdat jij ook niet snel kan drinken! maar na drie vodka staat hij op de bar!' Iedereen lachte Viktor uit, inclusief de taxi chauffeur. Toen we bij de club aankwamen, zag ik al een behoorlijke rij voor de deur, 'Geen zorgen,' zei Viktor, die mijn blik zag. 'We hoeven niet in de rij te staan. Privileges!' We stapte uit en de jongens betaalde de taxi. Nadat we langs de rij naar binnen waren gelopen en onze jassen hadden opgehangen, kwamen we aan in de club. Het was een grote club met meerdere bars en een balkon. Het was al aardig druk. Ik liep meteen naar de bar en vroeg naar het drankje met de sterkste alcohol. Viktor moest maar eens snel op de bar gaan dansen! Hij trok dan ook een vies gezicht toen hij een slok van het sterke mixje nam. 'Jezus Feline, is dit pure alcohol ofzo?' Nicolai gaf me een high five. 'Jou mag ik wel!'
Nicolai had gelijk gehad, want na een uur stond Viktor uitgebreid te dansen. 'Kom, Feetje!' Hij trok me aan mijn hand over de dansvloer. 'Viktor, ik heb de hoogste hakken ooit aan! Ik kan niet zo snel!' lachend klampte ik me aan hem vast toen hij me een onverwachte pirouette liet draaien. Hij trok me tegen zich aan en keek me met een brede glimlach aan. Zijn ogen waren zo helder en mooi... 'Je bent echt het allermooiste meisje dat ik ooit heb gezien.' mompelde hij, en hij drukte zijn neus tegen de mijne. 'We moeten echt een keer wat gaan drinken, zodat we elkaar ook wat beter kunnen leren kennen enzo...' Ik knikte instemmend. 'Ja, je hebt gelijk. Dat moeten we doen.' Hij glimlachte tevreden en drukte zijn lippen kort op de mijne. 'Kom, we gaan wat drinken halen!' hij verstrengelde zijn vingers met de mijne en liep voor me uit naar de dichtstbijzijnde bar toe.

Reageer (6)

  • PrimRue

    Hahaha geweldig hoofdstuk!!
    Eerst dat met die kaasschaaf en daarna Viktor haha nawww <3
    I love it (:

    9 jaar geleden
  • kathe

    Hahah aaahhh love it

    9 jaar geleden
  • Kjalaney

    Ik kreeg half de slappe lach door dit hoofdstuk. Gekkerds!

    9 jaar geleden
  • xlhovee

    Aaaah te lief! Snel verder

    9 jaar geleden
  • Yestherday

    Cuties!
    En dat die buurvrouw nog enigszins serieus kan blijven. Ik had ten eerste de schrik van mijn leven gehad en ten tweede dus niet meer normaal naar die kaasschaaf kunnen vragen

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen