Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • NicoleStyles

    En dan is het over... het komt nog niet echt binnen
    Nooit meer een hoofdstuk over hoe geweldig Vicky is, het meisje waar alles om draait,
    hoe ze lacht en hoe haar piña colada-geur ruikt, het kuiltje onder haar lip en dat kleine litteken onder haar oog.
    Nooit meer ( in dit verhaal) de lusteloze, over-zijn-oren verliefde, uit huilen uitbarstende, lachende Harry.
    Met zijn prachtige smaragd groene ogen en zijn warrige bos met krullen.
    En nooit meer kunnen schelden, fantaseren of kunnen genieten van die twee samen.

    Wat zal ik dit gaan missen!!
    Maar vooral JIJ bedankt (flower) Voor het schijven van deze twee magische verhalen.
    Je bent echt een super schrijfster, ook vooral een zeer getalenteerde!
    Zonder het te merken zitten er gewoon levenslessen in een fanfictie, damn hoe krijg je het voor elkaar?!
    Ik kan de hele avond wel dingen typen wat ik zo goed vind aan dit, jou en alles erom heen, maar ik laat het hierbij:
    Bedankt vanuit heel mijn hart en dat de volgende verhalen weer zo'n succes mogen zijn


    XxxxxxxxxxX
    NicoleStyles (K)(H)

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    Bedankt voor het schrijven van twee geweldige verhalen. Je bent een hele bijzondere, en goede schrijfster. Dat weet ik, omdat jij me mijn ogen hebt laten openen door een goddamned fanfictie. Een fanfictie, verdomme! Je hebt me laten inzien dat wanneer je iets echt wilt, en je er echt voor gaat, je altijd je doel bereikt. Oh, en dat liefde sterker is dan alle andere emoties bij elkaar.
    Ik ga ze missen, die twee sukkels. Hoe jij hebt beschreven hoe Harry zijn dodelijke tijd meemaakte, is werkelijkwaar fantastisch. Het liet me huilen, lachen, maar je maakte me ook zo verschrikkelijk gefrustreerd wanneer hij weer iets doms deed. Hoe je beschreef hoe moeilijk Vicky het vond zich weer open te stellen was zo mooi. En dus ga ik jou ook missen, aangezien jij dit verhaal schreef. (ook al heb je nieuwe verhalen op de planning staan, joeeeehoeeee)
    Je bent een topper, JA.

    LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFS

    en nu ga ik huilen in een hoekje want ik wil niet dat het over is...

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    (H)

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    Had ik al gezegd dat ik hen , allemaal, een voor een ga missen? :(

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    Ik heb werkelijk waar tranen in mijn ogen. God wat ga ik Vick en Harr missen. Niet meer kunnen uitkijken naar een nieuw stukje... Niet meer alles kunnen laten vallen om hun gevoelens te lezen... Nooit meer freaken omdat ze so cute, zijn... Dayum dat zal afkikken worden. Gelukkig moet ik niet afkikken van je fantasieen want dan zou ik compleet gestoord worden. JIJ bedankt voor deze 2 geweldige verhalen!!! <3

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen