Foto bij Hoofdstuk 38.

Ik ben zo blij!!!
Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs whieee!
Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit deeltje vinden ^^
Liefs xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • X_justme

    Ik ben t niet eens met itsmagicc maar hij komt echt in de buurt vind dear diary nog leuker maar dit is echt loef en ook sad. Ik snap jess wel ik zou de liefde ook missen... nouja hooplijk is hij nu ff een keer geen asshole en knuffelt die dr gwn de hele nacht :')

    9 jaar geleden
  • CuteDancingDino

    DNMWOEFHREDWJLSNK. IK GA LUKE LEK STEKEN EN HEM DAARNA WEER OP BLAZEN EN HEM DAN VERPLICHTEN ZIJN GEVOELENS OOK TE VERTELLE AAN JESSIE. Gefeliciteerd met je rijbewijs! ;d. Ik heb een klein ideetje, eigenlijk. Kan je een hoofdstukje schrijven waarin Luke de ik-vorm is? GE-WEL-DIG STUKKIE! Lof joe xxx.

    9 jaar geleden
  • TAMOCHi

    GEFELICITEERD MET HET HALEN VAN JE RIJBEWIJS ! Het is je gegunt ;3

    Luke. Klootzak. Zeg haar dat je verliefd op haar bent. Nu. Nu is het moment. En anders mep ik je. Heel hard. Echt heel hard.
    Ik vind het echt heel sneu voor haar :c
    Goed geschreven meid ! <3
    xx

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Maar Luke nu niet doen alsof je dit niet zag aankomen hoor...

    9 jaar geleden
  • awsten

    Asdfghjkl ik vindt dit echt zo zielig voor Jessie ))):

    Ik zit hier serieus bijna te huilen

    Dit is zeker weten de beste Luke story op Q *wink wink*, en die meen ik ook.

    NOGMAALS GEFELICITEERD NU KUN JE DE WEGEN ONVEILIG GAAN MAKEN hehe :')

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen