Foto bij Hoofdstuk 40.

Hallo lovelies,
ik heb even een mededeling.
Ik ga eventjes een tijdje stoppen met Q.
Ik weet zelf niet voor hoelang het is maar ik denk niet zo heel lang, aangezien ik jullie ook weer niet kan missen.

Privé gaat het even niet zo lekker en ik zit in een verschrikkelijke periode.
Sommige vriendinnen weten hiervan en weten waar ik het nu over heb, en het is echt niet leuk wat ik moet meemaken.
Het erge is dat ik er toen ik kleiner was al eens eerder doorheen moest.

Ik heb ook nog wat kleine losse dingetjes meegemaakt,
laten we het erop houden dat ik gewoon een kut-week heb, en dat is nog zachtjes uitgedrukt.

Ik heb vervelende berichtjes gekregen op Quizlet en er zelfs over na gedacht om te stoppen,
maar dat kan ik niet aan en Laurianne, Celine en Lisanne hebben dit uit mijn hoofd weten te krijgen.
Toch ga ik wel voor eventjes stoppen met schrijven.
Ik vind dit een lastige keuze omdat ik heel veel van schrijven houd, en zeker van de leuke reactie's die ik van jullie krijg,
maar het is beter voor me op dit moment.

Nu ook nog het nieuws dat Zayn met 1D stopt heeft een beetje de emmer laten overlopen.
Ik zit echt in een dip en ik wil dit niet op het schrijven af reageren.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen en jullie me niet gaan verlaten,
want als het beter met me gaat zal ik zeker doorgaan.
Love Me ga ik hoe dan ook afmaken.
Weet dat ik van jullie houd,
en als jullie vragen hebben of willen kletsen ik er gewoon op reageer.

Liefs,
Solange.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • magiclove

    amai die is ook kinderachtig!
    niks van aantrekken, zo'n mensen verdienen jou aandacht helemaal niet!
    neem je tijd maar!

    9 jaar geleden
  • TAMOCHi

    meteen nadat ik las dat iemand lullig liep te doen heb ik even op je profiel gekeken en waar de fuck haalt zo'n persoon het lef vandaan om zo kut tegen iemand te doen.
    Meid, weet dat ondanks alles wat iedereen zegt je een prachtig persoon bent. Je bent een supermooie meid en alles wat die persoon heeft lopen zeggen is gigantische bullshit

    En ik snap dat je even wil stoppen met Quizlet. Je privéleven gaat voor, en wat het belangrijkste is is dat jij je lekker voelt en dat je gelukkig bent. En als al je lezers echt trouwe lezers zijn zullen ze je allemaal begrijpen en steunen. Dat weet ik zeker. Ik heb geen idee in welke situatie je zit nu, en ik hoef het ook zeker niet te weten, maar je bent echt een geweldig persoon dus neem je tijd. Het gaat er echt om dat jij je goed voelt.
    En als ik wat voor je kan doen, je kan me altijd een pb'tje sturen of zoiets. Ook als je afleiding zoekt, je kan altijd naar me toe komen ! <3

    En omg. Die foto is te sexy ^^

    Josh is een schatjee <33
    Mag ik ook een Josh ?
    Luke is ook wel weer lekker bezig. Eigenlijk had hij daar per direct zijn liefde moeten verklaren aan haar, maar nee hoor. Angsthaas
    Laat haar maar lekker bij Josh blijven, Josh is tenminste wel lief voor haar. Doei Luke xp

    Supergoed geschreven meid ! <3
    xx

    9 jaar geleden
  • PrimRue

    Ik ben zo trots op je meis!! Hele lastige maar wijze beslissing, neem je tijd lieffie <3
    Ook al weet je dit allang, weet dat ik er altijd voor je ben en dat ik achter elke beslissing sta die je maakt, I lub youuu!
    Super hoofdstukje weer meis <3
    JOSH IS SO CUTEEEE
    xxx

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Ik heb de gastenboekberichtjes terug gelezen en jakkes, wat een kinderachtig figuur. Die user is nu geband zag ik.

    Ik heb geen enkele weet van de situatie waarin jij je nu bevindt, maar het enige wat ik kan zeggen is, blijf sterk en houd de moed erin. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als dat even niet schrijven is, prima, zolang jij je maar goed voelt.

    Als je ergens over wilt praten (ook al ken je me niet) dan stuur je maar een berichtje.

    En mijn Hemel, Luke verwart me. Jongen, wat wil je nu? En Josh is zo cute, ik wil dat Jessie iets met hem krijgt en dat ze gelukkig worden en dat Luke ver weg ergens anders iemand moet vinden om zijn behoeftes op te beoefenen net zo lang tot hij snapt dat hij eigenlijk geen seks met Jessie wil maar intimiteit over het grote geheel. Does that make sense?

    9 jaar geleden
  • awsten

    I got ya back girl ((:
    Je weet mijn mening al dus ja hahaha (:

    Jezus die foto's die je altijd kiest #killingme
    N'aahw let the ship sail !!! ((:
    Josh is een cutie

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen